اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور برگزار شد

برگزاری آزمون قرآن کریم برای 84 نفر در کوهبنان

خبرگزاری فارس: آزمون ترجمه، مفاهیم، حفظ و تدبر در قرآن کریم با حضور 84 نفر در شهرستان کوهبنان برگزار شد.

برگزاری آزمون قرآن کریم برای 84 نفر در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، همزمان با سراسر کشور آزمون ترجمه‌، مفاهیم‌، حفظ و تدبر در قرآن کریم در شهرستان کوهبنان با شرکت بیش از 84 نفر از قاریان و عاملان به قرآن کریم بر‌گزار شد.

منصور متقی فرماندار کوهبنان در حاشیه این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و توصیه‌های مقام معظم رهبری در راستای پرورش حافظان امروز در جای جای کشور شاهد برگزاری جلسات قرآن و مسابقات این کتاب الهی در بین افراد متقاضی در سنین مختلف هستیم.

وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به بعد فرهنگی و حاکم بودن جو معنوی در کوهبنان در سال جاری شاهد افتتاح دو موسسه قرآنی در مرکز شهرستان بودیم که با تلاش دست‌اندرکاران و قرآن‌آموزان موسسه قرآنی شهید نوح مجیدی در زمینه آموزش قرآن در رشته‌های حفظ‌، قرائت و مفاهیم بسیار موفق بوده است.

مدیر موسسه قرآنی، فرهنگی سردار شهید نوح مجیدی کوهبنان گفت: این مؤسسه موفق به تربیت بیش از 80 نفر حافظ جزء 30 قرآن مجید شده است.

سیدمحمدتقی روح‌الامینی با بیان اینکه مؤسسه قرآنی فرهنگی سردار شهید نوح مجیدی شهرستان کوهبنان در سال 1390 با مجوز اداره ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده است، افزود: این مؤسسه به حول و قوه الهی و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و منویات مقام معظم رهبری‌ در تابستان سال جاری در دوره‌های روانخوانی و روخوانی و حفظ، پذیرای کودکان و نوجوانان شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های مستمر، این مؤسسه موفق به تربیت بیش از 80 نفر حافظ جزء 30 قرآن مجید شده است.

روح‌الامینی گفت: در پایان هر دوره، گواهینامه‌های آموزشی از سوی اداره کل ارشاد اسلامی استان و قائم‌مقام وزیر ارشاد در امور قرآنی به قرآن آموزان ‌اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول