اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی آبادان خبر داد

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی معلولان در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی آبادان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی معلولان تا پایان اسفندماه در این منطقه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی معلولان در آبادان

علی فرحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای حمایت از قشر معلول زیرپوشش اداره بهزیستی این منطقه، این ارگان درصدد برگزاری نمایشگاه آثار و صنایع دستی معلولان برآمده است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار دستی و صنایع ساخته شده توسط معلولان شهرستان به معرض دید عموم گذاشته شده است.

رئیس اداره بهزیستی آبادان با اشاره به آثار موجود در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: تابلو، مصنوعات چوبی، بافتنی، بالشت‌های کوچک و بزرگ و ... از جمله آثار ایجاد شده و ساخته دست معلولان در این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه مذکور از 23 تا آخر اسفندماه در مکان توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان برپا بوده و در انتظار بازدیدکنندگان است.

فرحانی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه صنایع دستی معلولان در این منطقه بیان کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از توانمندی معلولان در بخش‌های مختلف ترتیب داده شده است.

به گفته وی این نمایشگاه از بین ساعات هشت صبح تا یک ظهر برای بازدیدکنندگان دایر است.

رئیس اداره بهزیستی آبادان عنوان کرد: در این خصوص سالن بزرگ انجمن ناشنوایان و مراکز دخترانه و پسرانه فنی و حرفه‌ای آبادان تعامل و همکاری مکفی را برای نمایشگاه برگزار کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه معلولان نیز چون دیگر اقشار جامعه از توانمندی و استعداد برخوردارند، گفت: باید به معلولان اهمیت داد و با آنها چون سایر اقشار جامعه برخورد کرد.

فرحانی عنوان کرد: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند هر چه بیشتر با آثار و استعدادهای معلولان منطقه‌شان آشنا شده و با خرید صنایع دستی حمایت ویژه‌ای در راستای گذراندن امرار معاش و زندگی از آنها کنند.

وی در پایان تصریح کرد: همه تلاش اداره بهزیستی آبادان در راستای رشد و تعالی اقشار نیازمند و زیرپوشش این اداره در منطقه است.‌

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول