اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی آبادان خبر داد:

شناسایی 400 معلول ناشنوا در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی آبادان گفت: در حال حاضر بیش از 400 معلول ناشنوا در این شهرستان وجود دارند که نیازمند خدمات‌رسانی هستند.

شناسایی 400 معلول ناشنوا در آبادان
علی فرحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این که در یک مراسم ویژه‌ای از معلولان ناشنوا تجلیل شد، اظهار داشت: در این مراسم ویژه ناشنوایان، مسئولان انجمن شنوایان استان و آبادان تعدادی  از اعضای شهر، ناشنوایان و  خانواده‌های آنها حضور داشتند.
وی در ادامه با اعلام این که در این راستا بر حل نیازها و مشکلات ناشنوایان تاکید شد، افزود: به منظور حل مشکلات ناشنوایان و اهمیت خدمت به معلولان ناشنوایان، مسئولان مراکز غیر دولتی، ادارات و سازمان‌ها بایستی کمک رسانی لازم را در این زمینه انجام دهند.
رئیس اداره بهزیستی آبادان بیان کرد: از نظر پراکندگی جمعیت معلولان در شهر آبادان و استان، ناشنوایان پس از معلولان ذهنی و جسمی، بیشترین آمار معلولان را تشکیل می‌دهند.
فرحانی گفت: اگر بخواهیم عارضه ناشنوایی را تا حد امکان به سمتی ببریم که اثراتش به حداقل برسد، نیاز به یک سری از امکانات و راهکارها از جمله طرح تست ناشنوایی نوزادان دارد که بعد از تولد مورد معاینه شنوایی قرار گیرند.
وی افزود: میزان بالایی از بیماری‌های کم شنوایی و ناشنوایی و سخت شنوایی قابل درمان و پیشگیری است و که اجرای این امر با پیشرفت بیش از بیش  طرح غربالگری شنوایی می‌تواند امکان‌پذیر باشد.
رئیس اداره بهزیستی آبادان گفت: یکی از وظایف سازمان بهزیستی، توانبخشی در ورزش است که این امر شامل معلولان جسمی و حسی است.
فرحانی گفت وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: در حال حاضر 400 معلول ناشنوا در آبادان وجود دارند که نیازمند حمایت بیشتر هستند.
وی ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر دستگاه‌ها شاهد افزایش روزافزون امکانات و همچنین خدمات ارائه شده به معلولان موجود در شهرستان آبادان در آینده‌ای نزدیک باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول