اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

24 درصد منابع بانکی کرمان مربوط به بانک ملی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: بانک ملی 24 درصد مجموع منابع بانکی موجود در استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

24 درصد منابع بانکی کرمان مربوط به بانک ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد تکلوزاده در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمان اظهار داشت: 18 درصد معادل 132 شعبه از مجموع 725 شعبه بانک‌های دیگر در استان کرمان مربوط به بانک ملی است.

وی عنوان کرد: کارکنان خدمات دهنده در بانک ملی کرمان یک‌هزار و 350 نفر هستند که 25 درصد جمعیت 6 هزار نفری کارکنان تمام بانک‌ها در استان را به خود اختصاص داده‌اند.

تکلوزاده ابراز داشت: همچنین بانک ملی با داشتن 275 دستگاه "ای‌تی‌ام" در سطح استان کرمان 27 درصد از یک‌هزار و 18 دستگاه "ای‌تی‌ام" این خطه را دارا است.

این مسئول با اشاره به تغییرات مدیریتی در دستگاه‌ها گفت: این مسئولیت‌ها به نوعی یک خدمت برای انجام عبادت بزرگ است که باید از آنها بیشترین استفاده را کرد.

 تکلوزاده با تاکید بر اینکه هر مدیری باید بر کار و مسئولیت خود اشراف و تسلط کامل داشته باشد، افزود: قرار دادن شایسته‌ترین افراد در پست‌های مختلف باید مد نظر قرار گیرد.

وی بیان داشت: سیستم دولتی و حاکمیتی استان کرمان از بانک ملی به عنوان بزرگ‌ترین بانک دولتی انتظاراتی دارد که باید برآورده شوند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان همچنین به استعدادها و ظرفیت‌های بسیار در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و علمی موجود در استان کرمان اشاره کرد و اذعان داشت: بانک ملی می‌تواند یکی از منابع اعتباری و سرمایه‌گذاری به ویژه در بخش‌های اقتصادی باشد.

در این آیین از زحمات 30 ساله سیدسعید هاشمی‌نژاد رئیس سابق اداره امور شعب استان کرمان قدردانی شد و محمد رضایی معاون وی به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

در ادامه این آیین همچنین از سوی کارکنان بانک ملی استان کرمان از پیمان نصیری قهرمان ماده یک‌هزار و 500 متر رشته دو و میدانی و زهرا نعمتی قهرمان تیراندازی با کمان استان کرمان دارندگان دو مدال طلای پارالمپیک 2012 لندن با اهدای جوایزی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول