اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

سرانه پرداخت تسهیلات به طرح‌های توسعه کردستان 284 میلیون ریال است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان گفت: میانگین سرانه پرداخت تسهیلات به طرح‌های توسعه در این استان 284 میلیون ریال است.

سرانه پرداخت تسهیلات به طرح‌های توسعه کردستان 284 میلیون ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ارسلان ازهاری شنبه‌شب در هشتمین نشست ستاد اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی استان در سنندج اظهار کرد: روند اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی در استان نسبت به آنچه که مورد انتظار و پیش‌بینی بوده وضعیت قابل قبولی ندارد.

وی به پرداخت حدود 40 میلیارد تومان تسهیلات به یک‌هزار و 388 طرح توسعه کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: میانگین سرانه پرداخت تسهیلات به هر طرح توسعه در استان 284 میلیون ریال برآورد شده است.

وی بیان داشت: در کردستان در طول 23 هفته‌ای که از آغاز این طرح گذشته تاکنون به طور متوسط هر هفته به 60 طرح تسهیلات پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان اظهار داشت: سهم هر شهرستان استان شش طرح بوده و هر شعبه بانک کشاورزی استان نیز به دو طرح، تسهیلات پرداخت کرده است.

ازهاری عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در کردستان و تعداد طرح‌های توسعه‌ای اعلام شده از سوی مسئولان مربوطه، نحوه گردشکار و مراجعه متقاضیان به بانک‌ها روند مناسبی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام مسئولان اجرایی طرح‌های توسعه‌ای استان 956 پروژه با 62 میلیارد تومان در استان در دست بررسی است که بخشی از آنها طرح‌های بزرگ و بخشی هم طرح‌های کوچک هستند.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم توجیه اقتصادی 379 طرح برگشت داده شده است، ادامه داد: قرار بر این بود که به سرعت طرح‌های جدیدی را جایگزین این تعداد طرح کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان بیان داشت: تمامی طرح‌های توسعه کشاورزی استان باید به تایید شرکت ایمن‌کشت برسد و باید تعداد شرکت واجد صلاحیت دیگر نیز برای سرعت به انجام روند کارها تشکیل و معرفی شوند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول