اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

اجرای طرح فاضلاب خمین تسریع شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بر تسریع عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر خمین تاکید کرد.

اجرای طرح فاضلاب خمین تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، عبدالرضا خلیلی در نهمین جلسه شورای معاونان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی که در امور آب و فاضلاب شهر خمین برگزار شد، خواستار پیگیری جدی اجرای طرح فاضلاب شهر خمین شد و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 1392 اجرای طرح فاضلاب در شهر خمین به اتمام برسد.

وی افزود: برای اجرای طرح فاضلاب در شهر خمین باید 198 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب اجرا شود که تاکنون 147 کیلومتر آن اجرا شده و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری نیز اجرای 17 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب این شهر در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

  سعید سرآبادانی مدیر امور آب و فاضلاب شهر خمین نیز گفت: طی‌ شش ماهه اول سال جاری 3 میلیون و 419 هزار متر مکعب آب شرب تولید و 523 فقره انشعاب آب به متقاضیان واگذار شده است.

وی ضمن اشاره به اجرای یک هزار و 850 متر خط انتقال آب طی شش ماهه نخست سال جاری افزود: اصلاح و توسعه یک هزار و 500 متر شبکه توزیع و 20 فقره انشعاب آب از دیگر فعالیت‌های این امور در بخش آب طی این مدت است.

وی فعالیت‌های امور آب و فاضلاب خمین در بخش فاضلاب طی شش ماه نخست سال جاری را اجرای 3 هزار و 804 متر شبکه جمع‌آوری، نصب 73 فقره انشعاب و فروش 753 انشعاب فاضلاب عنوان کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر خمین همچنین اظهار داشت: به منظور کاهش حوادث اتفاقات و پاکسازی شبکه و خطوط انتقال فاضلاب از اوایل سال جاری تاکنون 58 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر خمین شستشو و 2200 منهول فاضلاب نیز سم‌پاشی شده است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول