اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

تیم ایثار در شرایط خوبی قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و توانمندی ورزشکاران جانباز و معلول قم را در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به خوبی نشان خواهیم داد.

تیم ایثار در شرایط خوبی قرار دارد

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم با قدرت برابر حریفان خود قرار می‌گیرد تا شایستگی حضور در مرحله نیمه نهایی را نشان بدهد.

وی افزود: با توجه به انگیزه بسیار خوبی که بازیکنان در تمرینات از خود نشان می‌دهند و زحمات و تلاش‌های فراوانی که کادر فنی متحمل می‌شوند، تیم شرایط خوبی دارد اما از حساسیت بازی‌های این مرحله هرگز غافل نیستیم.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم ابراز داشت: تنها دو روز به نخستین بازی خود در مرحله اول مقدماتی فصل جدید لیگ برتر فرصت داریم و در این مدت کادر فنی کارهای تاکتیکی ویژه‌ای را برای کسب امتیازات کامل هر سه بازی انجام می‌دهند.

وی بیان داشت: ما میزبان مرحله نخست گروهی فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر هستیم و می‌خواهیم از فرصت بازی در خانه برای کسب سه پیروزی و صعود در مجموع چهار مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها گام محکمی برداریم.

خوشرفتار اضافه کرد: کارهای هجومی و تاکتیک‌های تیمی اساس تمرینات ما تا دیدارهای مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور خواهد بود و بازیکنان ما می‌دانند که نباید فرصت‌های خوبی که در سالن شهید رضائیان برایشان ایجاد می‌شود را به راحتی از دست بدهند.

وی ابراز داشت: تیم ما در صورت برتری در بازی‌های این مرحله خواهد ‌توانست کار را برای صعود به مرحله دوم هموار کند، این دومین تجربه حضور ایثار قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور است و تیم ما قطعا یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم با اشاره به عملکرد این تیم در فصل قبل بیان کرد: ایثار در نخستین تجربه لیگ برتری خود بعد از نایب قهرمانی در لیگ دسته اول سال 89 و صعود به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور توانست عنوان پنجم را کسب کند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول