اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر

پیروزی ایثار قم برابر هیئت خوزستان / مسیر صعود هموار شد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور برابر حریف خود به برتری دست یافت و صدرنشین شد.

پیروزی ایثار قم برابر هیئت خوزستان / مسیر صعود هموار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که رقابت‌های بسکتبال با ویلچر سوپر لیگ قهرمانی باشگاه‌های کشور در گروه‌های مقدماتی از روز جمعه در مناطق مختلف کشور آغاز شده است، در قم دیدارهای گروه اول به انجام می‌رسد.

بر اساس برنامه انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، هیئت خوزستان، شهرداری رینه بابل و پیام مخابرات اصفهان چهار تیم حاضر در گروه اول مقدماتی بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور هستند که هم‌اکنون دیدارهای آنها در قم در جریان است.

در شرایطی که با پایان بازی‌های این گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد، تیم‌های شرکت‌کننده به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از بین این چهار تیم که همگی مدعی صعود هستند، چهره دو صعودکننده مشخص شود.

در حالی که روز نخست بازی‌های گروه اول مقدماتی بسکتبال با ویلچر سوپر لیگ باشگاه‌های کشور در قم، تیم‌های مدعی ایثار قم و هیئت خوزستان برابر حریفان خود به برتری رسیده بودند، این دو تیم در روز دوم بازی‌ها در دیداری حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی حساس تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و هیئت خوزستان در سالن شهید محمود رضائیان قم برگزار شد و علاقمندان زیادی از آن دیدن کردند و در نهایت این بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم بودند که موفق به شکست حریف خود و کسب دومین پیروزی در این گروه شدند.

بسکتبالیست‌های ایثار قمی که هدایت آنها را سرمربی تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزان کشورمان یعنی جواد شهره غلامی بر عهده دارد، در این جدال نزدیک و نفس‌گیر با بهره‌گیری بهتر از موقعیت‌های خود موفق به کسب پیروزی شدند.

نتیجه این دیدار در پایان چهار تایم 10 دقیقه‌ای با حساب 83 بر 72 به سود تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم رقم خورد تا شاگردان شهره غلامی در خاتمه دیدارهای روز دوم از گروه نخست مسابقات بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور صدرنشین شوند.

این در حالی است که بسکتبالیست‌های ایثار قم در روز نخست بازی‌های این گروه نیز توانسته بودند در جدال با تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری رینه بابل ضمن ارائه یک بازی خوب و هماهنگ با اختلاف هفت گل با نتیجه 60 بر 53 به برتری دست یابند.

دیدارهای گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور امروز با انجام دو مسابقه به پایان می‌رسد و طی آن تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به مصاف تیم پیام مخابرات اصفهان می‌رود و هیئت خوزستان با شهرداری رینه بابل مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول