اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

مصوبات سفر در رضوانشهر اجرایی نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم رضوانشهر از خدمات بهره‌مند نیستند، گفت: در سفر نخست هیئت دولت مصوباتی در رضوانشهر به تصویب رسیده اما اجرایی نشده است.

مصوبات سفر در رضوانشهر اجرایی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، محمود شکری عصر امروز در جلسه شورای اداری و در جمع مدیران این شهرستان در پاسخ به گلایه حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد امام جمعه بخش پره‌سر مبنی بر حضور نیافتن احمد بامداد فرماندار پیشین رضوانشهر در مراسم تودیع خود اظهار کرد: فقر و بیکاری در این منطقه بیداد می‌کند و بنده چرا باید برای مسئول آن کف بزنم.

وی با اشاره به اینکه برخی جایگاه خدمتی خود را با جایگاه مالکیت اشتباه گرفته‌اند، بیان کرد: اینها فرصت خدمت به مردم است نه خدمت به خود، آیا مسئولان منصوب به فرد هستند و یا نظام و یا خدا و بنده مستندات منسوبین به خدا و فرد خدمت به شما را معرفی می‌کنم.

این نماینده با بیان اینکه مردم در اداره‌ها حضور می‌یابند و ارزیابی می‌کنند، افزود: بنده اعتقادی به تغییر ندارم و اگر در گذشته برای خودشان کسانی را منصوب کردند، اشتباه کردند و نماینده باید ناظر باشد.

وی تمام محرومیت رضوانشهر و عقب‌نشینی از توسعه را نشانه بی‌ثباتی در مدیریت دانست و تصریح کرد: وجود مدیریت‌های انفرادی مانع از توسعه شد.

شکری با اشاره به وضعیت احداث سد شفارود بیان کرد: قرارداد این سد تنظیم شده و باید در سال 88 به پایان می‌رسید و اگر سد شفارود راه‌اندازی می‌شد، می‌توانست در بحث کشاورزی منطقه را بسیار متحول کند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس تعطیلی چند کارخانه بزرگ را از مشکلات مهم نامید و خاطرنشان کرد: چوکا یکی از کارخانه‌های بی‌نظیر خاورمیانه است و در حالی که حدود 40 تا 50 درصد کاغذ ما وارداتی است و اکنون نیز در تحریم هستیم، کارخانه چوکا زیر 50 درصد فعالیت می‌کند و مدیرعامل آن در هر ماه 15 روز می‌آید و در کارخانه کار می‌کند، آیا مسئولیت این شهرستان با فرماندار نیست.

وی با تصریح بر اینکه مردم رضوانشهر از خدمات بهره‌مند نیستند، افزود: در سفر نخست هیئت دولت مصوباتی به تصویب رسیده اما اجرایی نشده است.

شکری رضوانشهر را شهرستانی با ضریب بالای محرومیت خواند و خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری رضوانشهر شهرستان سبز اعلام شود.

وی با بیان اینکه به‌ زودی خبرهای خوشی به مردم رضوانشهر داده می‌شود، بیان کرد: به وضعیت کارخانه چوکا به عنوان یک بحث ملی در راستای منویات حضرت آقا در تولید ملی توجه جدی به عمل می‌آید.

این نماینده با اشاره به اینکه به دنبال ثروت‌اندوزی نیستم، اذعان کرد: بنده برای جمع‌آوری ثروت نیامده‌ام و تا زمانی که خدمتگزاری را به من واگذار کرده‌اند جانم را فدا و از مردم دفاع می‌کنم.

وی با تصریح بر اینکه فاصله زیادی با مردم داریم، یادآور شد: روزی امام فرمودند کاری نکنید که مردم بروند بهشت و شما مسئولان بروید جهنم و اگر فرمایش‌های امام و حضرت آقا را ملکه ذهن خود کنیم موفقیت زیادی به دست می‌آوریم در غیر اینصورت در پرتگاه جهنم هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ خون شهیدان خاطرنشان کرد: مدیران، خبرنگاران را دریابند زیرا اینها با اخلاص خدمات مدیران را به مردم ارائه می‌هند.

شکری از مدیران خواست با استفاده از قوانین موجود مشکلات مردم را برطرف کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول