اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

43 درصد از مصوبات سفر رهبری در استان کرمانشاه اجرا شده است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: مصوبات سفر رهبری به استان در تمامی زمینه‌ها دارای خیر و برکت بوده و تا‌کنون بیش از 43 درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

43 درصد از مصوبات سفر رهبری در استان کرمانشاه اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید‌دادوش هاشمی طی گفت‌وگویی با اشاره به اجرای و تاثیرات طرح ساماندهی آبشوران در شهر کرمانشاه اظهار کرد: طرح ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه علاوه بر اینکه بر پاکیزگی و بهداشت شهر موثر است در ساماندهی بافت قدیمی کرمانشاه نیز تاثیرگذار خواهد بود و چهره خاص و زیبایی را به شهر خواهد بخشید.

هاشمی افزود: مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در تمامی زمینه‌ها دارای خیر و برکت بوده و تا‌کنون بیش از 43 درصد از مصوبات سفر رهبری اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی آبشوران یک طرح حیاتی و مهم برای شهر کرمانشاه تلقی می‌شود ادامه داد: آبشوران کرمانشاه سالیان سال بدون تکلیف و کار اجرایی باقیمانده بود که با سفر مقام معظم رهبری اجرای این طرح جزو مصوبات سفر لحاظ و برای اجرایی شدن آن 200 میلیارد تومان اعتبار برای استان منظور گردید.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: طرح ساماندهی آبشوران در داخل شهر کرمانشاه حدود 15 کیلومتر است که از چشمه سفید و میدان آزادگان تا میدان وزیری، حاشیه دانشگاه کشاورزی و قر‌ه‌سو امتداد خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه زمان اجرای کل این طرح حدود 4 الی 5 سال خواهد بود، گفت: تاکنون یک قطعه از این طرح یعنی محدوده چشمه‌سفید و میدان آزادگان شروع شده و به‌زودی نیز قطعه 14 آبشوران ـ ضلع شرقی مسجد جلیلی نیز شروع خواهد شد و از آب منطقه‌ای غرب خواسته‌ایم که عملیات اجرایی کل مسیر را سریع آغاز کند.

هاشمی اظهار کرد: ساختار فعلی آبشوران چهره زشتی را برای شهر کرمانشاه ایجاد کرده بنابراین با اجرای طرح علاوه بر پوشش آبشوران چهره شهر کرمانشاه نیز متحول خواهد شد.

وی گفت: در طول 3 سال گذشته ساماندهی چم‌بشیر و قر‌ه‌سو شروع شده لذا با اجرای طرح ساماندهی آبشوران یکی دیگر از عوامل تهدید‌کننده زیست‌محیطی در شهر کرمانشاه از بین خواهد رفت.

استاندار کرمانشاه در پایان سخنان خود تاکید کرد: همه باید بستر لازم را برای اجرایی شدن و بهره‌برداری از طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه فراهم و همگی تلاش کنیم تا شیرینی اجرایی شدن سفر رهبری برای مردم  آشکار گردد. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول