اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

پیگیر مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: بیش از هزار و 200 پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری نصیب مردم استان کرمانشاه شده است که پیگیر این پروژ‌ه‌ها هستیم.

پیگیر مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی صبح امروز در جلسه‌ای که در خصوص پیگیری پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: شهدا با رشادت‌ها و دلاوری‌های ماندگاری که خلق کردند، توانستند امنیت و آسایش ایران اسلامی را فراهم کنند و دست استکبار و ایادی غرب را برای همیشه کوتاه کنند.

هاشمی هفته دفاع مقدس را یادآور ایمان و شجاعت مردانی دانست که در راه خدا شهید شدند و با کلام قرآن، کتاب رسول خدا(ص) جهاد فی‌سبیل‌الله کردند‌.

وی با بیان اینکه 20 مهرماه سال 90 خاک استان کرمانشاه به قدوم مبارک مقام معظم رهبری مزین شد گفت: از پرتو سفر رهبری مصوبات ارزشمندی نصیب مردم استان کرمانشاه شد.

استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دفتر رهبری در تهران که به‌صورت مستمر پیگیر مصوبات سفر مقام معظم رهبری هستند گفت: مجموعه مدیران استان در لایحه بودجه 92 مجدداً اعتبارات ارزنده که در سال 91 در پروژه‌های مصوب سفر لحاظ شده بود را پیگیر و از همین الان با وزرای مربوط در ارتباط کاری قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: بیش از هزار و 200 پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری نصیب مردم استان شده است که به یقین بهره‌برداری کامل از این پروژه‌ها رشد و توسعه چشمگیری در استان ایجاد خواهد کرد.

هاشمی اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه اجرایی استان باید با نصب بنر و اطلاع‌رسانی در سطح شهر بتوانند عموم مردم را از مصوبات سفر رهبری آگاه کنند چون که خدمت‌رسانی به این مردم است که راه و مسیر اندیشه امام راحل (ره) را تداعی می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول