اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ‌البرز خبر داد

‌کمبود نیرو در راهنمایی و رانندگی الوند

خبرگزاری فارس: فرماندار البرز کمبود نیرو در راهنمایی و رانندگی الوند را از ‌ مشکلات امور ترافیکی این شهرستان عنوان کرد‌.

‌کمبود نیرو در راهنمایی و رانندگی الوند

غلام‌رضا حسن‌پور فرماندار شهرستان البرز، در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان البرز که با حضور اعضای کمیته شورای هماهنگی ترافیک شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امید است با همکاری مسئولان و اعضای شورا در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل و ترافیک شهرستان گام‌های ارزشمندی برداریم.

وی در خصوص ایمن‌سازی جاده‌های درون شهری و برون شهری عنوان کرد: باید با اصلاح مسیرها و خطوط عبور و مرور در راستای کاهش تصادفات تلاش کرد.

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به پیچ طولانی جاده مقابل شرکت نیرومحرکه شهر صنعتی البرز اذعان کرد: یکی از نقاط حادثه‌خیز شهر الوند مسیر روبروی شرکت نیرومحرکه است که باید با همکاری مسئولان راه‌سازی و مدیران این شرکت برطرف شود.

حسن‌پور یکی از مهم‌ترین امور در راستای بهبود ترافیک و حمل و نقل را آموزش و فرهنگ‌سازی دانست و تصریح کرد: باید از طریق آموزش‌های مختلف و فرهنگ‌سازی تلاش کرد تا مشکلات حمل‌ و‌ نقل و ترافیکی شهرستان برطرف شود و سوانح و تصادفات جاده‌ای کاهش یابد.

وی یکی دیگر از مشکلات ترافیکی شهرستان البرز را کمبود فضاهای لازم برای اجرای طرح‌های ترافیکی و مرتبط با حمل‌ و‌ نقل دانست و با اشاره به مشکلات عبور و مرور معلولان در سطح شهر ابراز کرد: باید پیاده‌روها و مسیرهای رفت و آمد تمام مناطق شهرستان به گونه‌ای طراحی و ساماندهی شود تا معلولان، افراد مسن و دیگر شهروندانی که رفت و آمد برایشان سخت است، بتوانند از سطح خیابان‌ها بدون هیچ مشکلی عبور کنند.

حسن‌پور کمبود نیرو در راهنمایی و رانندگی الوند را از دیگر مشکلات امور ترافیکی این شهرستان عنوان کرد و افزود: افزایش ترافیک شهر الوند و نیز استفاده از اداره راهنمایی و رانندگی شهر محمدیه نیاز به نیروهای راهنمایی و رانندگی در این شهر را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول