اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت جویبار خبر داد

صادرات 27 هزار تن کالا از جویبار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار گفت: در هفت ماه نخست سال جاری بیش از 27 تن کالا از شهرستان جویبار به خارج از کشور صادر شده است.

صادرات 27 هزار تن کالا از جویبار

محمود فیروزجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جویبار اظهار داشت: در شهرستان جویبار 90 واحد صنعتی و کارگاه وجود دارد که 42 واحد کارگاه تولید ادوات کشاورزی، 33 واحد در شهرک صنعتی و 15 واحد صنعتی در محدوده شهر دایر است.

فیروزجایی با اشاره به اینکه شهرستان جویبار در تولید ادوات کشاورزی در سطح استان سرآمد است، خاطرنشان کرد: در این شهرستان 42 واحد کارگاه تولید انواع ادوات کشاورزی وجود دارد که برخی از این محصولات که شامل انواع دنباله بندهاست به کشورهای آفریقایی صادر می‌شود و شهرستان جویبار به عنوان خوشه صنعتی در امر تولید ادوات کشاورزی در سطح استان در مدت دو سال گذشته معرفی شده است.

وی گفت: در هفت ماه نخست سال جاری 1905 تن روغن نباتی به ارزش 35 میلیارد ریال به صورت غیر مستقیم و بیش از 25 هزار تن آهن و لوله پروفیل به ارزش 24 میلیون دلار به صورت مستقیم به کشورهای آسیای میانه شامل ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان، عراق، ارمنستان و ادوات کشاورزی به کشورهای آفریقایی صادر شده است.

فیروزجایی میزان ارزآوری کالاهای صادر شده در سال گذشته از شهرستان جویبار را 42 میلیون دلار عنوان کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته میزان صادرات کالا از صنایع شهرستان جویبار به نسبت سال گذشته افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول