اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مسئول امور بانوان فرمانداری گتوند:

زنان گتوندی در اعتراض به ساخت فیلم موهن تجمع می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری گتوند گفت: زنان شهرستان گتوند در روزهای آینده در اعتراض به ساخت فیلم موهن ضد اسلامی در این شهرستان تجمع اعتراضی برپا می‌کنند.

زنان گتوندی در اعتراض به ساخت فیلم موهن تجمع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، نرگس اسکندری ظهر امروز در جلسه کمیسیون امور بانوان فرمانداری گتوند اظهار داشت: حضور فعال زنان در همه عرصه‌های اجتماعی تنها به دلیل انقلاب اسلامی که زنان را به همه میادین اجتماعی کشانده است.

وی با اشاره به اینکه اسلام احترام به زنان را احیا کرده است، خاطر نشان کرد: اسلام احترام به زنان و جایگاه والای آن‌ها را در جامعه احیا کرده است و به این دلیل باید قدر این نظام مقدس را در همه مسائل به ویژه فراهم‌آوری شرایط برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف دانست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه زنان در شرایط کنونی در گتوند اعتراض شدید خود را از ساخت چنین فیلم توهین آمیزی اعلام می‌کنند، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی زنان در گتوند با تمام وجودشان این حرکت ضد اسلامی و توهین‌آمیز را محکوم می‌کند و به این دلیل در این مراسم حضوری فعال خواهند داشت.

مشاور فرماندار و مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری گتوند نیز با دعوت از کلیه بانوان برای حضور در این تجمع در این جلسه با ارائه عملکرد شش ماهه این دفتر گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته هم اکنون شاهد انسجام بسیار خوبی در بین بانوان عضو کمیسیون امور بانوان هستیم و برگزاری همایش با موضوعات گوناگون با همکاری ادارات و نهادهای مختلف نیز موید این مطلب است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه کلیپ مربوط به دفتر امور بانوان تهیه شده توسط روابط عمومی فرمانداری برای حاضران پخش شد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول