اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمان:

بعضی صحبت‌ها را برای مصلحت نظام در سینه حفظ می‌کنم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به حاشیه‌سازی و دروغ‌پراکنی بعضی از سایت‌های خبری گفت: با توجه به جنگ نرم دشمن و مصلحت نظام بسیاری از صحبت‌ها در مورد دروغ‌پردازان را در درون سینه حفظ می‌کنم.

بعضی صحبت‌ها را برای مصلحت نظام در سینه حفظ می‌کنم

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در جمع اهالی رسانه اظهار داشت: ایران در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و می‌طلبد که ما به عنوان میدان‌داران در برابر تهدیدات نرم دشمن برای آرامش جامعه تلاش کنیم. 

وی با اشاره به شرایط اقتصادی امروز که دشمن آن را رقم زده است، بیان کرد: رسانه‌ها و اهالی رسانه نباید در بی‌ثباتی فضای جامعه نقش داشته باشند.

سعیدی افزود: اگر خانه مطبوعات و رسانه‌ها در استانی شکل نگرفته باشد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مکلف به دعوت از اهالی رسانه برای حضور در مجمع عمومی خانه است و باید اساسنامه را به رای گذارد.

وی عنوان کرد: دوستانی به این موضوع اعتراض داشتند که خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان به ثبت نرسیده که این امر انجام شد و از نظر ما خانه مطبوعات کرمان کاملا قانونی است و مجمع عمومی نیز باید توسط این مجموعه برگزار شود.

سعیدی تصریح کرد: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان بیش از 600 نفر عضو دارد که کمتر از یک ششم اعضا در مجمع عمومی عادی این خانه شرکت کردند و به این علت نمی‌توان اساسنامه جدید را به رای گذاشت.

این مسئول فرهنگی خاطرنشان کرد: 15 روز دیگر مجمع عمومی خانه مطبوعات برگزار می‌شود و حتی اگر فقط 10 نفر هم حضور داشته باشند، می‌توان اساسنامه را به رای گذاشت و خانه را تشکیل داد.

سعیدی ثبت اساسنامه را نخستین اقدام بعد از تصویب اساسنامه جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان برشمرد و اذعان داشت: تیمی برای برگزاری انتخابات خانه و ثبت‌نام از کاندیداها تشکیل می‌شود.

وی بیان داشت: تعیین صلاحیت کاندیداها توسط مجاری قانونی انجام و سپس زمان برگزاری انتخابات اعلام می‌شود.

سعیدی با اشاره به غوغاسالاری توسط بعضی سایت‌های خبری حاشیه‌ساز در استان کرمان افزود: این سایت‌ها فقط حرف خودشان را می‌زنند در حالی که ما بر اساس دستور وزیر و مافوق خود مسیر را طی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بنده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با صلابت و بر اساس قانون عمل می‌کند، گفت: من از حرف‌های بیهوده بعضی از سایت‌های حاشیه‌ساز تبعیت نمی‌کنم و حتی اگر یک روز در این دستگاه باشم از قانون تخطی نمی‌کنم.

سعیدی اظهار داشت: با توجه به جنگ نرم دشمن و مصلحت نظام بسیاری را از صحبت‌ها را در درون سینه حفظ می‌کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ابراز داشت: یکی از محورهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همسان‌سازی خانه مطبوعات است که اساسنامه این خانه را در اسرع وقت اجرایی می‌کنیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول