اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی کبودراهنگ خبر داد

شانه‌سازی 42 کیلومتر از راه‌های روستایی کبودراهنگ

خبرگزاری فارس: رئیس راه و شهرسازی شهرستان کبودراهنگ گفت:‌ شانه‌سازی 42 کیلومتر از راه‌های روستایی در شهرستان کبودراهنگ انجام شده است.

شانه‌سازی 42 کیلومتر از راه‌های روستایی کبودراهنگ

سهراب فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت راه و شهرسازی در بخش راهداری، راهسازی و مسکن اظهار کرد: در زمینه راهداری شانه‌سازی 42 کیلومتر از راه‌های روستایی شامل داس قلعه، گاوزبان، اقچه‌لو، ولی‌محمد، طاهرلو، رامیشان، داغداغ‌آباد، بابان، قزلجه و حاجیلو از جمله اقدامات راه و شهرسازی کبودراهنگ در شش ماه نخست امسال بوده است.

وی افزود: در راستای اجرای عملیات شانه‌سازی 42 کیلومتر از راه‌ها حدود 255 هزار متر مکعب خاکریزی صورت گرفته است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان کبودراهنگ بیان داشت:‌ از دیگر فعالیت‌های این اداره در راستای راهداری اجرای 12 هزار مترمربع لکه‌گیری سطح راه‌های آسفالته و نصب 4 هزار علائم در راه‌های روستایی و اصلی می‌توان اشاره کرد.

وی ادامه داد:‌ در بخش راهداری چند شاخص از جمله راهداری مستمر و فصلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و از اقدامات اجرایی آنها پاکسازی، حفظ و حراست از حریم راه‌ها و... است که باید در زمان مناسب انجام شود و مورد توجه قرار گیرد.

فتحی در ادامه سخنانش با اشاره به پروژه راهسازی شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد:‌ در بخش راهسازی چهارخطه کبودراهنگ به قیدار از جمله پروژه‌های مطرح و در دست پیگیری است که در زمره پروژه‌های مهر ماندگار قرار دارد.

وی عنوان کرد:‌ قطعه اول پروژه چهارخطه کبودراهنگ به قیدار در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر بیس پنج کیلومتر از قطعه دوم آن نیز تکمیل شده و در دست آسفالت‌ریزی است و به زودی نیز بیس و آسفالت پنج کیلومتر بعدی اجرا می‌شود.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه قطعه سوم محور کبودراهنگ ـ قیدار به طول 12.5 کیلومتر اخیراً به پیمانکار مربوطه واگذار شده و اکنون مشغول کار است، گفت:‌ قطعه چهارم نیز همزمان با قطعه سوم در دست پیمانکار است و به این ترتیب از کبودراهنگ تا شیرین‌سو هم‌اکنون پیمانکار مشغول کار است.

وی تصریح کرد:‌ حدود 14.5 کیلومتر از شیرین‌سو باقی‌مانده که درصدد هستیم به زودی پیمانکار آن تعیین و مشغول به کار شود و امید است تا تیرماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فتحی یادآور شد: از دیگر فعالیت‌های اجرایی در بخش راهسازی آسفالت راه‌های روستایی است که در دستور کار قرار گرفت و با جدیت پیگیری شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: امسال 30 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان کبودراهنگ آسفالت و به بهره‌برداری رسیده که از جمله این روستاها می‌توان به روستای تاس‌تپه به اوقچه‌لو، میرزاکندی، آقداش به باشقورتران، سرخاب، قطارآقاج، قراتلو، شیخ جراح و... اشاره کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول