اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

پیشرفت 77 درصدی پروژه‌های عمران روستایی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان از پیشرفت 77 درصدی پروژه‌های عمران روستایی سال 90 استان زنجان خبر داد.

پیشرفت 77 درصدی پروژه‌های عمران روستایی زنجان

علی‌اکبر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تا پایان شهریورماه سال جاری پروژه‌های عمران روستایی استان زنجان 77 درصد پیشرفت دارد.

وی از اجرای یک‌هزار و 879 پروژه عمران روستایی در زنجان خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و 427 پروژه از این تعداد به اتمام رسیده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان ارزش ریالی پروژه‌های به اتمام رسیده را 2 هزار و 780 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها به نحو مطلوبی در استان اجرایی شده است.

وی بر ضرورت استفاده از فضاهای بلاتکلیف روستایی تاکید کرد و افزود: در قالب تفاهمنامه‌ای که با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان منعقد شده است از این فضاها برای احداث کتابخانه استفاده می‌شود.

کریمی بر ضرورت تعیین تکلیف این فضاها تاکید کرد و یادآور شد: می‌توان از فضای مدارس خالی استان نیز برای اجرای پروژه‌های مختلف استفاده کرد.

وی با بیان اینکه 20 مکان بلااستفاده که قبلا به عنوان مدرسه فعال بود، در استان شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش می‌توان از این فضاها برای فعالیت‌های دیگری استفاده کرد.

معاون عمرانی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 50 درصد دستگاه‌های اجرایی دارای عملکرد 100 درصدی در اجرای پروژه‌های عمران روستایی هستند، افزود: ضروری است دستگاه‌های اجرایی برای اجرای پروژه‌های عمران روستایی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در سال جاری 2 هزار و 368 پروژه در زمینه عمران روستایی پیش‌بینی شده است، افزود: این پروژه‌ها با اعتبار 424 میلیارد تومان در استان اجرایی می‌شود.

کریمی با اشاره به اجرای 529 پروژه نیمه‌تمام سال گذشته در استان یادآور شد: اعتبار مورد نظر برای اجرای این پروژه‌ها 118 میلیارد تومان است.

وی از اجرای یک‌هزار و 839 پروژه جدید در سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار 505 میلیارد تومان در سال جاری اجرایی می‌شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه بیشترین اعتبارات عمران روستایی متعلق به شرکت آب منطقه‌ای زنجان است، افزود: در سال جاری نیز 180 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های این شرکت در نظر گرفته شده است.

وی از اختصاص 60 میلیارد تومان به پروژه‌های عمران روستایی اداره کل تعاون خبر داد و گفت: شرکت گاز نیز با 33 میلیارد تومان پروژه‌های خود را اجرایی می‌کند.

کریمی با اشاره به اختصاص 27 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمران روستایی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان تصریح کرد: 116 میلیارد تومان نیز به جهادکشاورزی استان برای اجرای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول