اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار خواستار شد

ارائه آموزش‌های لازم در مورد نصب لوازم گاز‌سوز‌

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: کارشناسان شرکت گاز آموزش‌های لازم را در مورد نحوه نصب و تجهیز لوازم گاز‌سوز‌ به مردم ارائه دهند.

ارائه آموزش‌های لازم در مورد نصب لوازم گاز‌سوز‌

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، مجید اعتمادی پیش از ظهر امروز در بازدید از اداره گاز شهرستان، آخرین ‌وضعیت گاز‌رسانی به روستاهای شهرستان انار را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

وی در این بازدید خواستار تسریع در امر‌ گاز‌رسانی به روستاها  شد و اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح هدفمندی‌ یارانه‌ها ارائه آموزش‌های لازم در مورد نحوه نصب و تجهیز لوازم گاز‌سوز‌، توجه به رده برچسب‌ انرژی هنگام خرید این لوازم و آگاهی از محدوده ‌دمای مناسب ‌گرمایش منازل را توسط کارشناسان ‌شرکت گاز به مردم خواستار شد.

اعتمادی با تاکید بر استفاده درست از انرژی گاز و افزایش بهره‌وری از سوی مردم عنوان کرد: این کار با هدف افزایش بهره‌وری و ایجاد محیطی امن و عاری از عوامل آسیب‌رسان به اجرا گذاشته شود. 

غلام رضایی رئیس اداره گاز شهرستان انار نیز تعداد مشترکان گاز این منطقه را 7 هزار و 570 اشتراک عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال جاری خطوط تغذیه کل شهرستان ‌نیز کامل شود.

وی افزود: به این ترتیب تمام همشهریان ‌از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول