اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین سال متوالی صورت گرفت

کسب گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه توسط شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: نماینده مدیریت در سیستم یکپارچه شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از کسب گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه توسط شرکت گاز این استان برای سومین سال متوالی خبر داد.

کسب گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه توسط شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد

رحیم رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در سه سال پیاپی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد موفق به دریافت و تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شده است.

نماینده مدیریت در سیستم یکپارچه شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت گاز این استان از سال 86 با هدف ایجاد یک تحول بنیادی در کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی را در دستور کار خود قرار داد.

وی گفت: سیستم‌های مدیریت بین‌المللی در سه حوزه مدیریت کیفیتiso 9001، مدیریت زیست محیطی iso 14001 و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS 18001 تحت عنوان سیستم مدیریت یکپارچه را شامل می‌شود.

رنجبر در ادامه افزود: در حال حاضر با همکاری کارکنان شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیش از 30 روش اجرایی، 15 دستورالعمل و 220 فرم استاندارد ارائه خدمات، تهیه، تدوین و به مسئولان واحدهای این شرکت ابلاغ شد.

نماینده مدیریت در سیستم یکپارچه شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اردیبهشت‌ماه سال 88 طی ممیزی انجام شده از سوی ممیزین شرکت آلمانی توف (TUV)، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه مدیریت یکپارچه مبتنی بر تکنیک‌های نوین مدیریتی شد که پس از آن در سال‌‌‌های 89 و 90 با ممیزی‌‌‌‌‌های مجدد مراقبتی گواهینامه تمدید شد.

رنجبر با اشاره به این موضوع که بهبود مستمر ارائه خدمات، هدف نهایی استانداردهای مذکور است، افزود: به این منظور شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری، بازنگری و به روزآوری در روش‌ها و دستورالعمل‌های یاد شده را در برنامه کاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف مورد نظر سیستم فوق، اخذ مشاور جدید، برگزاری آموزش‌های مطابق با استاندارد و به روزآوری و بهبود سرلوحه کار این شرکت قرار دارد، اضافه کرد: در حال حاضر پروژه به روزآوری مدیریت یکپارچه شرکت گاز این استان با پیشرفت 60 درصدی در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود با ادامه روند فعلی در سه ماهه آخر سال گواهینامه‌های مربوطه اخذ و زمینه برای حرکت به سوی مدل تعالی سازمانی (EFQM) فراهم شود.

وی از برگزاری دومین کارگاه مدیریت یکپارچه مبتنی بر تکنیک‌های نوین در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با حضور بیش از 80 نفر از پرسنل این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: در این کارگاه دو روزه ضمن تشریح الزامات و نحوه مستندسازی مطابق با ویرایش جدید استانداردهای نوین مدیریتی، چند نمونه کار تیمی برای آشنایی شرکت‌کنندگان به شکلی تخصصی با تکنیک‌های روز اجرا شد.

به گفته‌ بازرس ارشد فنی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در پایان دوره با جمع‌بندی کارهای تیمی، نتایج به دست آمده از آزمون شرکت‌کنندگان مورد ارزیابی قرار گرفته و به افرادی که دوره را با موفقیت گذرانده‌اند، گواهینامه معتبر داده می‌شود.

رنجبر تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته تا پایان امسال حداقل سه کارگاه آموزشی دیگر با موضوعات جدید برای به روز نگه‌داشتن دانش کارکنان برگزار خواهد شد.

وی ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان اعم از پیمانکاران و مشترکین، کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های مشتریان و سرعت و سهولت در اجرای وظایف کارکنان را از مزایای اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه دانست و ابراز کرد: کاهش حجم مستندات غیر ضروری و پرهیز از دوباره‌کاری، کاهش هزینه‌های جاری این شرکت و بالا بردن فرهنگ رعایت موارد ایمنی و زیست محیطی در بین کارکنان و مشتریان از فواید دیگر اجرای این سیستم است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول