اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

بارگیری نخستین تانکر LPG شرکت پالایش گاز فجر جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از بارگیری نخستین تانکر LPG شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد.

بارگیری نخستین تانکر LPG شرکت پالایش گاز فجر جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در آیین بارگیری تانکر ال‌پی‌جی در پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی از بارگیری نخستین تانکر ال‌پی‌جی در پالایشگاه جم خبر داد و خاطر نشان کرد: بارگیری نخستین تانکر LPG به وزن حدود 18 تن برای نخستین بار توسط بازوهای اتوماتیک بدون بروز هرگونه مشکل فنی انجام گرفت.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: به دنبال راه‌اندازی مخازن جدید LPG در شرکت پالایش گاز فجر جم، کار بارگیری نخستین تانکر LPG به میزان 18 تن در محل جدید این شرکت با موفقیت انجام شد.

این مسئول ابراز داشت: جایگاه بارگیری جدید به واسطه داشتن سیستم اطفاء حریق اتوماتیک و سیستم خنک‌کننده و همچنین مسدودکننده‌های اتوماتیک در هنگام بروز نشتی دارای ضریب ایمنی بسیار بالایی نسبت به جایگاه قدیمی است.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: از نظر بهره‌برداری جایگاه جدید بارگیری محصول LPG در مکانی بسیار مناسب قرار دارد و می‌توان به صورت همزمان سه تانکر را بارگیری کرد.

وی تصریح کرد: سال‌های متمادی محصول پروپان یا LPG پالایشگاه در مخازن ذخیره قدیمی که تقریبا حدود 35 تن ظرفیت دارند ذخیره می‌شد و توسط تانکرهای مخصوص حمل LPG به نقاط مصرف فرستاده می‌شد که با توجه به افزایش تعداد تانکرها و مسائل ایمنی محل بارگیری به بیرون از محوطه فرآیندی منتقل شده است.

اسلامی اضافه کرد: اکنون شرکت پالایش گاز فجر جم روزانه حدود 170 تا 200 تن تولید ال پی جی دارد و مخازن ذخیره مخصوص LPG به شکل کاملا ایمنی در محل جدید طراحی، ساخته و نصب شده و این مخازن از نظر ایمنی بسیار مناسب‌تر از مخازن قدیمی است.

وی متذکر شد: اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای پایان پذیرفتن این پروژه مهم انجام شده بود و یقینا برای سیستم حمل و نقل محصول پروپان یا LPG پالایشگاه تحول بزرگی محسوب می‌شود.

اسلامی در پایان اذعان داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه پالایشگاه جم بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول