اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

شرکت گاز جدول زمان‌بندی پروژه‌های خود را اعلام کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: شرکت گاز فارس در اجرای پروژه‌های شهرستان شیراز جدول زمان‌بندی و زمان اتمام پروژه‌ها را به فرمانداری اعلام کند.

شرکت گاز جدول زمان‌بندی پروژه‌های خود را اعلام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه صبح امروز در جلسه هفتگی بررسی مشکلات شیراز در راستای توسعه پایدار این شهرستان که این هفته به منظور بررسی مشکلات گاز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما در برخی بخش‌های این شهرستان و شهر شیراز مشکلاتی در حوزه گازرسانی وجود دارد و نیاز است شرکت گاز استان فارس با انجام اولویت‌بندی برای حل مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز با تاکید بر اهمیت حل مشکلات در حوزه دستگاه‌های خدمت‌رسان، افزود: بخشداران در حوزه دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله آب، برق و گاز باید با جدیت تمام به منظور تسهیل در امور و حل مشکلات جاری اقدام کنند و در صورت نیاز فرمانداری نیز آمادگی کامل برای ورود به حل مشکلات احتمالی را دارد.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات مطرح شده بحث معارضان در بخش گازرسانی است که انتظار داریم بخشداران در کوتاه‌ترین زمان با هماهنگی شرکت گاز این مشکل را به حداقل برسانند و در مورد تسریع در اخذ مجوزهای لازم برای گازرسانی از دستگاه‌های اجرایی این فرمانداری آمادگی کامل مساعدت در این زمینه را دارد.

فرماندار شیراز آسیب‌پذیری شیرهای گاز شهری را یکی دیگر از مشکلات مطرح شده دانست و خاطرنشان کرد: آسیب‌پذیری شیرهای گاز شهری یکی از مشکلات جدی است که شهرداری‌ها در این مورد باید مساعدت لازم را با شرکت گاز داشته باشند و از سوی دیگر نیز از شرکت گاز استان فارس انتظار داریم در اجرای پروژه‌های شهرستان شیراز جدول زمان‌بندی و زمان اتمام پروژه‌ها را به این فرمانداری اعلام کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: شرکت گاز استان فارس نیز باید با توجه به موقعیت جغرافیایی مناطق از جمله کوهستانی و جنگلی‌بودن و در نظر گرفتن جمعیت روستاها اولویت‌بندی خود را برای تسریع در گازرسانی به موقع و تا پیش از آغاز فصل سرما انجام دهد.

جعفر قادری ادامه داد: برای حل مشکلات احتمالی در فرمانداری شیراز و دیگر دستگاه‌ها اراده جمعی در مورد حل مشکلات دستگاه‌های خدمت‌رسان وجود دارد، اما نیاز است این دستگاه‌ها نیز به موقع مشکلات خود را مطرح کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اقدامات خوبی در دستگاه‌های خدمت‌رسان در راستای پیگیری مطالبات مردمی انجام شده است اما با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان شیراز کافی نیست، افزود: در محدوده طرح هادی روستاها و با اعتبارات مشخص شده دستگاه‌های خدمت‌رسان موظفند خدمات لازم را به ساکنان در این محدوده ارائه دهند و هیچ بهانه و قصوری در این مورد پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار توجه بیشتر و اولویت قراردادن روستاهای شاپورجان، کیان‌آباد، جمال‌آباد، کفری و در دهستان قره‌باغ به منظور شبکه‌گذاری و خط انتقال گاز به این روستاها شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس نیز در این جلسه مهم‌ترین مشکلات گازرسانی در شیراز را معارضان زمین‌های کشاورزی و لزوم همکاری شوراهای اسلامی محل، زمان‌بر بودن اخذ مجوزهای لازم از اداره راه و شهرسازی و سازمان میراث فرهنگی، بافت قدیمی و شبکه‌های فرسوده به همراه عدم وصول مطالبات از برخی صنایع و نیروگاه‌ها دانست.

به گزارش فارس، در جلسه بررسی مشکلات گاز شهرستان شیراز، بخشداران به همراه روسای شوراهای اسلامی و شهرداران این شهرستان مشکلات گاز مناطق خود را مطرح کردند و تصمیمات لازم به منظور برطرف‌کردن مشکلات مطرح شده اتخاذ شد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول