اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیده پنجمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی:

معرفی آثار برگزیده جشنواره کتاب سال رضوی از عوامل توسعه فرهنگ رضوی است

خبرگزاری فارس: منتخب پنجمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی گفت: معرفی، خرید و نشر آثار برگزیده در این جشنواره در سطح کتابخانه‌های کشور، یکی از عوامل توسعه فرهنگ رضوی است.

معرفی آثار برگزیده جشنواره کتاب سال رضوی از عوامل توسعه فرهنگ رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، علی سلیمانی نویسنده اثر برگزیده «آفتاب نام کوچک توست» هرگونه فعالیت هنری از سوی هنرمندان در ارتباط با ائمه معصومین(ع) را زکات موهبتی خواند که از سوی خداوند به آنان بخشیده شده است و اظهار کرد: نخستین مکانی که این آثار پذیرفته می‌شود در آستان خود ایشان است.

وی برگزاری جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی از سوی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی را اقدامی شایسته دانست و تأکید کرد: اگر بنا باشد ارگانی برگزار کننده این جشنواره یاشد، قطعا همین جاست.

سلیمانی در ادامه، با اشاره به غنای منابع کتابخانه آستان قدس رضوی، این نهاد را ارگانی کاردان و متخصص در حوزه رضوی خواند.

دانشجوی کارشناسی ارشد ارتباطات، معرفی، خرید و نشر آثار برگزیده در این جشنواره را در سطح کتابخانه‌های کشور، یکی از عوامل توسعه فرهنگ رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: تعلق یارانه به این آثار و هرگونه اقدامی که در راستای دسترسی آسان عموم مردم به این کتاب‌ها صورت گیرد، گامی در جهت ترویج فرهنگ رضوی است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول