اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول موسسه فرهنگی نیما خبر داد

حضور دبیرکل سازمان جهانی یونسکو در جشن نیما یوشیج

خبرگزاری فارس: مسئول موسسه فرهنگی و هنری نیما از حضور دبیر کل سازمان جهانی یونسکو در جشن نیما یوشیج در نوشهر خبر داد.

حضور دبیرکل سازمان جهانی یونسکو در جشن نیما یوشیج

میثم زندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان داشت: جشن بزرگ شب نیما یوشیج در تاریخ 21 آبان ماه 91 در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل بنادر و کشتیرانی مازندران ـ نوشهر برگزار می‌شود و مهمانان ارزشمندی از دنیای فرهنگ و هنر و سینما نیز دعوت شدند.

وی اظهار داشت: در مکاتباتی که با دکتر سعیدآبادی دبیرکل سازمان جهانی یونسکو در ایران داشتیم وی تمایل خود را برای حضور در این جشن اعلام کرد و ما اکنون در حال فراهم کردن مقدمات حضورش به عنوان مهمان ویژه در جشن شب نیما در نوشهر هستیم.

وی بیان داشت: به زودی دعوتنامه رسمی برای دبیرکل سازمان جهانی یونسکو در ایران از سوی موسسه فرهنگی و هنری نیما ارسال می‌شود و این باعث افتخار است که بتوانیم در خدمت این فرد فرهیخته باشیم.

زندی ادامه داد: همچنین از دکتر حجت‌الله ایوبی که از چهره‌های شاخص و فرهنگی استان مازندران در سطح کشور و رئیس موسسه فرهنگی «اکو» نیز هستند برای حضور در این مراسم و همکاری‌های دوجانبه دعوت شد.

وی تصریح کرد: در جشن شب نیما در نوشهر در کنار برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از هنرمندان و فیلمسازان برجسته سینمای ایران و مازندران تجلیل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم در حال انجام است و نوشهر با برگزاری مراسم جشن شب نیما یوشیج، آبان ماه خاطره‌انگیزی را به خود خواهد دید.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول