اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بابل

فیلم‌های دومین روز جشنواره وارش اکران شد

خبرگزاری فارس: دومین روز از جشنواره فیلم وارش با نمایش فیلم‌های منتخب در بابل آغاز شد.

فیلم‌های دومین روز جشنواره وارش اکران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، از ظهر امروز در دومین روز برگزاری جشنواره فیلم وارش، سه سانس فیلم‌های کوتاه این جشنواره به نمایش گذاشته شد.

در سانس اول فیلم 23 دقیقه‌ای من شیرینم به کارگردانی روح‌الله اکبری، فیلم پنج دقیقه‌ای سوسک کوچک به کارگردانی حسین ملایمی، فیلم پنج دقیقه‌ای پروازغریب به کارگردانی کامران رضایی، فیلم 11دقیقه‌ای روزهشتم به کارگردانی حمید عزیزی، فیلم شش دقیقه‌ای باغ‌های آسمان به کارگردانی علی معصومی، فیلم 20دقیقه‌ای رخ به رخ خورشید به کارگردانی امین طوسی به نمایش گذاشته شد.

در سانس دوم فیلم 16 دقیقه‌ای آوای دلتنگی به کارگردانی منیژه سراج، فیلم 12 دقیقه‌ای اینجا بهشت است نه برای من به کارگردانی امیرشکرگذار، فیلم 16دقیقه‌ای با دست‌های یک مادر به کارگردانی محمدرضا مهرآفرین، فیلم 4 دقیقه‌ای زندگی و دیگر هیچ به کارگردانی امیر واحدی، فیلم 15دقیقه‌ای باد در چادر به کارگردانی بیژن اعرابی و فیلم 2دقیقه‌ای زیرنگاه صبح به کارگردانی جوادمجیدلو به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای‌پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول