اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

همایش پیاده‌روی خانوادگی در فراهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان از برگزاری نخستین همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته ورزش و جوانان در این شهرستان خبر داد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در فراهان برگزار می‌شود

مهرداد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش 28 مهر ماه از میدان قائم‌مقام به سمت پارک بسیج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ همایش پیاده‌روی در این شهرستان برگزار نشده که این همایش نخستین همایش پیاده‌روی خواهد بود که در فراهان و با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد روحیه شاد و نشاط برای شهروندان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان با اشاره به دیگر برنامه‌های این اداره در هفته ورزش و جوانان خاطر نشان ساخت: برگزاری مسابقات چند جانبه والیبال، برگزاری مسابقه دو عمومی و مسابقات فوتبال کارمندان از دیگر مسابقات ورزشی پیش‌بینی شده در این ایام است.

محمودی گفت: سالن ورزشی بخش خنجین نیز که هم‌اکنون مراحل پایان کار را سپری می‌کند، در هفته ورزش به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تنها هشت هیئت ورزشی در این شهرستان فعالیت دارد، گفت: بخش ورزش در این شهرستان بسیار جای کار دارد و باید با همدلی و همیاری، کارهای بر زمین مانده را به سرانجام رساند و شاهد رشد و پیشرفت ورزش فراهان بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان از ساماندهی حدود یک هزار ورزشکار در نیمه نخست سال جاری خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه نبود مربی بومی مانع از راه‌اندازی رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان شده، برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری در تمامی رشته‌ها در دستور کار قرار گرفته است که با جدیت پیگیری خواهد شد.

محمودی وجود مربیان بومی را در ایجاد دگرگونی و تحول رشته‌های مختلف ورزشی بسیار تاثیرگذار دانست.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول