اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی پایگاه دریابانی گناوه برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی توسط پایگاه دریابانی شهرستان گناوه عصر امروز در این شهر برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی پایگاه دریابانی گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار فارس از گناوه غلامرضا جمالی فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان گناوه عصر امروز در همایش پیاده‌روی خانوادگی این پایگاه در جمع مردم مرزنشین گناوه اظهار داشت: هدف ما از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی مرزبانان و مرزنشینان یکی ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین مردم و کارکنان پر تلاش فرماندهی دریابانی شهرستان گناوه است تا شاهد تعامل بیشتر مردم با این نیرو باشیم.

جمالی افزود: اگر می‌شد که دیگر ادارات شهرستان نیز به صورت ماهیانه و نوبتی اقدام به برگزاری این چنین همایش‌هایی در سطح شهر می‌کردند، یقیناً روحیه نشاط و سر زندگی در میان مردم بیشتر و میزان بزهکاری به شدت پایین می‌آمد؛ ضمن آنکه ارتباط بین مردم و مسئولان نیز بیش از پیش مستحکم‌تر می‌شد.

فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان گناوه تصریح کرد: ما به غیر از همایش پیاده‌روی، مسابقات فوتبال چهار جانبه مرزبانان را داشتیم که تیم دریابانی قهرمان شد و علاوه بر آن بازی‌های محلی و بومی را برگزار کردیم، همچنین یک جشن بسیار خوب را با مجری‌گری مجریان توانمند صدا و سیمای استان بوشهر برای تقویت روحیه نشاط کارکنان در سالن فنی و حرفه‌ای گناوه برگزار کردیم که با استقبال گرم مردم و همه خانواده‌های کارکنان این نیرو مواجه شد.

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه در پایان گفت: از تمام خبرگزاری‌ها و هفته‌نامه‌های شهرستان گناوه که در این مدت به انعکاس اخبار و گزارشات در گناوه پرداختند و همچنین از ادارات ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای، هلال احمر و معاونت فرهنگی و هنری شهرداری گناوه به دلیل همکاری در اجرای زیبای همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی مرزنشینان و مرزبانان پایگاه دریابانی شهرستان گناوه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول