اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

مسئولان تحقق منویات ولایت را در اولویت قرار دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری بهترین راهکار برای رفع مشکلات فعلی کشور است و مسئولان تحقق منویات معظم‌له را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مسئولان تحقق منویات ولایت را در اولویت قرار دهند

زهره طبیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر به سفر ولی امر مسلمین به استان خراسان شمالی و رهنمودهای معظم‌له در این سفر اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان بار دیگر با درایت، هوشمندی و نکته سنجی بسیار دقیق ضمن تشریح شرایط داخلی و خارجی کشور، راهکارهایی را برای امروز بیان فرمودند.

وی تصریح کرد: ایشان برای هر نکته‌‌ای که بیان فرمودند،‌ راهکارهای لازم را ارائه دادند و لازم است مسئولان به این مسائل توجه ویژه‌ای داشته باشند.

* فرمایشات رهبری معظم انقلاب تک بعدی نیست

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین رهنمود ایشان در سفر به خراسان شمالی چه بود؟‌ گفت: مباحثی که معظم‌له در میان مردم و مسئولان و اقشار مختلف خراسان شمالی طرح فرمودند، تک بعدی نبوده و در چندین حوزه مختلف بیان شده است.

طبیب‌زاده افزود: مباحثی که ایشان در مورد مشکلات اقتصادی، لزوم توجه مسئولان به مشکلات مردم،‌ تمدن نوین اسلامی، توانمندی‌های دفاعی ایران و بالاخره لزوم ایستادگی در برابر زورگویی‌های دشمنان خارجی بیان فرمودند،‌ راهکارهای لازم را در مقابل مردم و مسئولان قرار داده است.

وی تاکید کرد: به همین دلیل لازم است که مسئولان امر با توجه ویژه به رهنمودهای ایشان،‌ اجرای راهکارهای رهبری معظم انقلاب را در اولویت کارها و برنامه‌های خود قرار دهند.

طبیب‌زاده در پایان گفت: به طور قطع با عمل به فرمایشات ایشان بار دیگر شاهد خواهیم بود که ملت ایران تحت هدایت هوشمندانه رهبری با موفقیت از مشکلات عبور می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول