اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور چهار تیم

مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میزبانی شهر مقدس قم آغاز شد.

مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر برای تعیین مقام‌های پنجم تا هشتم تیم‌های شرکت‌کننده در این فصل لیگ برتر، به میزبانی تیم ایثار قم در سالن شهید محمود رضائیان قم تیم‌های برتر خود را خواهد شناخت.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، در این رقابت‌ها که به میزبانی باشگاه ایثار قم برگزار می‌شود، تیم‌های ایثار قم، ایثار تهران، هیئت اراک و  هیئت ایلام در دو مسابقه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند.

این در حالی است که دیدارهای مرحله نهایی نیز روزهای بیست و دوم و بیست و سوم اسفند ماه به میزبانی باشگاه شرکت مخابرات اصفهان برگزار خواهد شد ولی در بین تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله نهایی تیم ایثار قم حضور ندارد.

رقابت‌های مرحله نهایی برای تعیین تیم‌های قرار گیرنده در جایگاه‌های پنجم تا هشتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، در حالی از امروز در سالن شهید رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود که امسال در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هشت تیم حضور داشتند که دیدارهای مرحله مقدماتی را در دو گروه چهار تیمی برگزار کردند و در نهایت از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر کشورمان، دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه‌های دو‌گانه در چهار مرحله و در هر مرحله به میزبانی یکی از تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شد که تیم ایثار قم نیز در گروه نخست با کسب رتبه سوم به کار خود پایان داد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم پیش از آغاز مرحله رده‌بندی، در رقابت‌های مرحله چهارم از دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه نخست با تیم‌های هیئت مرکزی، مرحوم داداشی کهریزک تهران و پیام ارتباطات اصفهان هم‌گروه بود و در نهایت به یک پیروزی و دو شکست دست یافت.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در نخستین مسابقه خود با حساب 64 بر 45 مقابل تیم هیئت مرکزی به برتری دست یافت، اما در دومین دیدار تیم ما مقابل تیم مرحوم داداشی کهریزک تهران که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این فصل به شمار می‌رود با نتیجه 74 بر 60 تن به شکست داد.

سومین مسابقه با تیم پیام ارتباطات اصفهان برای ما حکم صعود را داشت، اما متاسفانه در این دیدار تیم پیام ارتباطات از شرایط میزبانی بهتر بهره برد و با کسب برتری 64 بر 60 جواز صعود را به دست آورد.

در رده‌بندی نهایی این گروه تیم بسکتبال با ویلچر مرحوم داداشی کهریزک به مقام نخست دست یافت، تیم پیام مخابرات اصفهان دوم شد، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در رده سوم قرار گرفت و هیئت مرکزی چهارم شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول