اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوشرفتار در گفت‌وگو با فارس:

ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر پنجم شد

خبرگزاری فارس: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نخستین تجربه حضور در لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور موفق به کسب مقام شد.

ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر پنجم شد

علی خوشرفتار امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مجموع دیدارهای رفت و برگشت مرحله گروهی و همچنین مرحله رده‌بندی بازی‌های بسیار خوبی با حریفان خود انجام داد و در نهایت موفق به کسب مقام پنجم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور شد.

وی تصریح کرد: از بابت نتایجی که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور کسب کرد راضی هستیم زیرا با تمرینات خوبی که تیم برگزار کرد و با توجه به نخستین حضور در لیگ برتر با آمادگی به مصاف حریفان رفت و کسب رتبه پنجم راضی‌کننده است.

خوشرفتار بیان داشت: این در حالی است که تیم ما توانایی صعود به جمع چهار تیم برتر حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را نیز داشت اما با کمی بداقبالی از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بازماندیم.

وی با بیان اینکه با بهترین نفرات تیم به مصاف حریف خود رفتیم و سعی کردیم نتیجه خوبی در دیدار‌های این فصل کسب کنیم ادامه داد: با بضاعتی که ما داشتیم حضور در لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر برای نخستین بار تجربه خوبی بود و یقینا تیم ما در فصل آینده با توان و تجربه بیشتری به میدان خواهد رفت.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با اشاره به وضعیت این تیم در رقابت‌های امسال لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌‌های کشور افزود: تیم ایثار قم با حمایت‌های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به مصاف حریفان رفت و در نهایت با کسب رتبه پنجم به کار خود پایان داد.

وی اضافه کرد: ما در مرحله رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور میزبان سه حریف دیگر خود یعنی ایثار تهران، ایلام و مرکزی بودیم که با کسب برتری مقابل این تیم‌ها، در نهایت ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم موفق به کسب مقام پنجم لیگ برتر شد.

وی تاکید کرد: دیدارهای مرحله رده‌بندی با شرکت چهار تیم به میزبانی ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در سالن شهید محمود رضائیان قم برگزار شد که در نهایت تیم ایثار قم با کسب برتری مقابل حریفان پنجم شد و تیم‌های مرکزی، تهران و ایلام در رده‌های بعدی ایستادند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بیان داشت: امسال مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با شرکت هشت تیم در دو گروه برگزار شد که از این مرحله چهار تیم به نیمه نهایی راه یافتند تا از بین آنها تکلیف قهرمان لیگ برتر مشخص شود.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول