اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 2 روز

قم میزبان مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از میزبانی قم در برگزاری مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور خبر داد.

قم میزبان مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شد

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از روز بیست و ششم مهر ماه به مدت دو روز میزبانی تیم‌های شرکت کننده در مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با شرکت تیم‌هایی از قم، اصفهان، خوزستان و آمل در سالن ورزشی شهید محمود رضاییان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: در این رقابت‌ها بسکتبالیست‌های جانباز و معلول قم ابتدا به مصاف خوزستان می‌روند، در دیگر دیدار خود مقابل تیم بسکتبال با ویلچر پیام ارتباطات اصفهان صف‌آرایی خواهند کرد و بعد از آن با نماینده آمل دیدار می‌کنند.

وی بیان داشت: رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در دو گروه مقدماتی برگزار می‌شود و طی آن از هر گروه در پایان مرحله گروهی دو تیم راهی مرحله نهایی می‌شوند که از بین آنها چهره دو تیم صعودکننده به دیدار نهایی مشخص خواهد شد.

پیروزمنش با بیان اینکه مرحله نهایی این رقابت‌ها با شرکت چهار تیم صعود‌کننده از گروه‌های دو گانه به انجام می‌رسد، عنوان کرد: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در مسابقات لیگ‌های بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور ایثار را به عنوان یک نماینده پرقدرت دارد و دیگر نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور خواهد داشت.

وی بیان داشت: در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم با کسب نتایج خوب در مرحله گروهی در رده سوم جدول رده‌بندی ایستادند و در مرحله رده‌بندی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور موفق به کسب مقام پنجم شدند.

پیروزمنش عنوان داشت: در حال حاضر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم زیر نظر کادر فنی خود تمرینات بسیار خوبی انجام می‌دهد و با تمام توان با حضور در مرحله گروهی جواز حضور در رقابت‌های مرحله نهایی را نیز به دست خواهد آورد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول