اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صعود به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

لوبون نائب قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان لوبون آمل گفت: لوبون آمل با صعود به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور، به مقام نائب قهرمانی این رقابت‌ها در لیگ دسته یک دست یافت.

لوبون نائب قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر شد

یحیی عسگری‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: لوبون آمل توانست در مرحله نهایی لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور که از صبح یک‌شنبه در قزوین کار خود را پیگیری کرد توانست به عنوان نائب قهرمانی دست پیدا کند.

وی افزود: تنها نماینده مازندران با صعود به جمع چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها امیدهای زیادی برای قهرمانی داشت.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان لوبون آمل با تاکید اینکه تیم‌های لوبون، پگاه شیراز، فیروز قزوین و آسایشگاه فیاض بخش مشهد رقابت سنگینی را برای قهرمانی داشتند، بیان داشت: لوبون با پیروزی در نخستین دیدار خود مقابل آسایشگاه فیاض بخش مشهد و تکرار شکست ناپذیری در دور برگشت توانست صعود خود به لیگ برتر این دوره از مسابقات را مسجل کرده و به فینال راه یابد.

وی با اعلام اینکه نماینده مازندران در دیدار فینال این رقابت‌ها نتوانست تیم پگاه شیراز را از پیش رو بردارد، گفت: لوبون در مرحله نهایی در دیداری سخت و نزدیک با نتیجه 67 بر 60 از حریف خود شکست خورد و به مقام دومی بسنده کرد.

این مسئول با بیان اینکه دیدار رده‌بندی نیز بین تیم‌های فیروز قزوین و آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد مقدس برگزار شد، عنوان کرد: نماینده استان قزوین با پیروزی به مقام سومی دست یافت و آسایشگاه فیاض بخش مشهد نیز چهارم شد.

عسگری‌پور دو تیم برتر مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه یافتند لیگ برتری شدند، اذعان داشت: دیگر تیم لیگ برتری این رقابت‌ها علاوه بر لوبون تیم پگاه شیراز است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول