اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از رقابت چهار تیم

تهران فاتح مسابقات بسکتبال با ویلچر قم شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از برگزاری رقابت‌های بسکتبال با ویلچر چهار جانبه در قم و معرفی تیم‌های برتر خبر داد.

تهران فاتح مسابقات بسکتبال با ویلچر قم شد

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این هیئت در طول سال به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین در قالب تورنمنت‌های مختلف می‌کند.

وی ادامه داد: در واقع هدف از میزبانی یا برگزاری رقابت‌های ورزشی چهار جانبه و همچنین شرکت در آن به میزبانی استان‌های دیگر این است که تیم‌های ورزشی هیئت جانبازان و معلولین قم محک مناسبی خورده و خود را برای مسابقات لیگ و قهرمانی کشور آماده کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) که با عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده و همچنین هفته دفاع مقدس که یادآور دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام است، فرصت مناسبی بود تا میزبان رقابت‌های چهار جانبه بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین در قم باشیم.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها که در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم برگزار شد چهار تیم البرز، قم، کاشان و تهران با نام مشترک ایثار به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پیروزمنش ابراز داشت: شاهد برگزاری بازی‌های جذاب و بسیار خوبی بین تیم‌های شرکت‌کننده در این تورنمنت چهار جانبه بودیم.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار تهران با غلبه بر سایر حریفان خود در جایگاه نخست ایستاد و بدین ترتیب فاتح مسابقات بسکتبال با ویلچر چهار جانبه قم جام دفاع مقدس شد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: این در حالی است که در رده‌بندی نهایی تیم ایثار کاشان در رده دوم ایستاد و بدین ترتیب نایب قهرمان شد، ضمن اینکه تیم‌های ایثار قم و ایثار البرز با کسب مقام‌های سوم و چهارم به کار خود پایان دادند.

وی در پایان به حضور دو نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم در مسابقات لیگ‌های برتر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور اشاره کرد و بیان داشت: تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار و والیبال نشسته قم که هم‌اکنون در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برند، امسال در سوپر لیگ کشور به مصاف حریفان خواهند رفت.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول