اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

ضرورت استقرار صنایع بزرگ در شهرستان دشتستان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استقرار صنایع سنگین در شهرستان دشتستان یکی از ضروریات این شهرستان محسوب می‌شود و در رفع مشکل اشتغال جوانان شهرستان تاثیری مهم دارد.

ضرورت استقرار صنایع بزرگ در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه استان بوشهر هدف والایی است که تمامی مسئولان شهرستان باید دست در دست هم دهند و برای تحقق آن تلاش کنند.

وی افزود: نشاط مسئولان در راستای توسعه استان قابل تحسین است و آنچه مشاهده می‌کنیم اراده همگانی مدیران و مسئولان استان بوشهر برای توسعه استان است و امیدواریم به همین منوال شاهد سیر پرشتاب مسیر توسعه استان در سال‌های آتی باشیم.

موسوی‌نژاد یادآور شد: خدمت به مردمی که در تمامی صحنه‌ها برای دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به صحنه‌ آمده‌اند وظیفه‌ای سنگین بر دوش مدیران است و باید همه به آن توجه داشته باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: مصاحبه‌ای از استاندار بوشهر در رسانه‌ها منتشر شد که در آن مطرح کرده بودند که اراده‌ای وجود دارد که در سال‌های گذشته مانع رسیدن استان بوشهر وجود دارد که مانع توسعه استان شده است.

موسوی‌نژاد بیان داشت: بنده هم عقیده دارم در استان اراده و دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که نمی‌خواهند شهرستان دشتستان توسعه یابد و برخی خلأها و بی‌تدبیری‌ها در سال‌های گذشته باعث عقب‌ماندگی دشتستان بزرگ شده است.

وی با انتقاد از فضای اشتغال در شهرستان دشتستان گفت: هیچ فضایی برای اشتغال در شهرستان دشتستان وجود ندارد در حالی که با توسعه زیرساخت‌های کشاورزی این شهرستان می‌توان زمینه را برای اشتغال سهم بالایی از جوانان این شهرستان هموار کرد.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: شهرستان دشتستان پتانسیل بالای نیروی انسانی و نیروی جوان را در خود جای داده است، اما هیچ صنایع سنگین و بزرگی برای اشتغال جوانان متخصص در این شهرستان وجود ندارد.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نبود صنایع بزرگ برای اشتغال جوانان سبب شده است که جوانان برای اشتغال به عسلویه مراجعت کنند و حساسیت در خصوص مصوبه 50 درصدی اشتغال ایجاد شود.

تغییر مسیر راه‌آهن ظلمی بزرگ در حق مردم دشتستان است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مطالعات اولیه گذشت راه‌آهن از شهرستان دشتستان صورت پذیرفته و هیچ دلیلی وجود ندارد که مسیر راه‌آهن دشتستان تغییر و به نقاط دیگر استان انتقال یابد.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: با استفاده از خلأ و ناکارآمدی موجود در شهرستان افرادی با سازوکارهای مختلف مسیر راه‌آهن را از دشتستان به نقاط دیگر استان تغییر داده و از این طریق ظلمی بزرگ به مردم دشتستان روا داشته‌اند.

وی افزود: راه‌آهن باید به نقاط دیگر داده شود و دلیلی وجود ندارد که برای برخورداری دیگر نقاط استان حق مردم شریف دشتستان را ضایع و به مردم دیگر نقاط استان بدهیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول