اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

تشکیل گروه‌های مطالعاتی مهدویت در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از تشکیل گروه‌های مطالعاتی مهدویت در دشتستان خبر داد.

تشکیل گروه‌های مطالعاتی مهدویت در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید‌ علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه چهارشنبه در نشست با فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان دشتستان اظهار داشت: سال‌هاست که غرب برای نابودی فرهنگ مهدویت در تلاش است و در این میان تبیین تفکر و اندیشه مهدویت در جامعه اسلامی به صورت گسترده توسط همگان ضرورت دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: مزدوران و خدانشناسان غربی برای نابودی فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی به ویژه میان شیعیان جهان همواره تلاش می‌کنند.

محمودی‌نیا با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های مذهبی به منظور گسترش فرهنگ مهدویت بیان داشت: مهم‌ترین وظیفه برای مقابله با مهندسی معکوس غرب؛ تبیین درست تفکر و اندیشه مهدویت در جامعه توسط منتظران واقعی آن حضرت به صورت گسترده است.

وی اضافه کرد: تشکیل گروه‌های مطالعاتی پیرامون موضوع مهدویت و برگزاری محافل بررسی مهدویت با حضور جوانان و دانشجویان از برنامه‌های مهمی است که تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از برنامه‌های مهمی است که تبلیغات اسلامی این شهرستان به‌طور جدی در دستور کار خویش قرار داده است.

این مسئول اذعان داشت: حضور جوانان در مراکز دینی و فرهنگی از پتانسیل‌هایی است که امروز مسئولان فرهنگی ایران اسلامی در اختیار دارند و باید از این مهم برای عمق‌بخشی به حوزه مسائل دینی گام بردارند و برنامه‌های متعددی به‌منظور تحقق این هدف اجرا کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: امروز هر‌ چه قدر که جوانان به معارف اسلامی و قرآن کریم نزدیک شوند، به همان میزان هم می‌توان به بی‌اثر بودن تهاجمات اعتقادی دشمنان امیدوار‌تر بود.

محمودی‌نیا شرکت در برنامه‌های دینی و فرهنگی را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: همه افراد وظیفه دارند که با توکل بر خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار در راستای اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی به مسئولان کمک کنند.

وی ادامه داد: به منظور گسترش فرهنگ علوی و معرفی منشور بلاغت (نهج‌البلاغه) در کنار منشور وحی (قرآن)، و استفاده نسل جوان از این علوم و معارف غنی، گروه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی در زمینه‌های مباحث مهدویت در این شهرستان تشکیل می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامنی شهرستان دشتستان عنوان کرد: استفاده از تجربیات روحانیون و آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ مهدوی از اهداف تشکیل این گروه‌ها است.

محمودی‌نیا یادآور شد: برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع مهدویت، ایجاد پایگاه‌های پاسخ به سئوالات شرعی به‌خصوص در بحث مهدویت و ارتباط با آموزش و پرورش از اهم برنامه‌های این گروه‌ها در ایام سال است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول