اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

ضرورت بازاریابی جهانی برای تولیدات خرمای استان

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر بر ضرورت بازاریابی جهانی برای تولیدات خرمای استان تاکید کرد.

ضرورت بازاریابی جهانی برای تولیدات خرمای استان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان فریدون حسنوند شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این سفر مطالب مهمی را در حوزه‌های مختلف طرح کردند که برای همه مردم و مسئولین حائز اهمیت است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: طراحی سخت دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد رخنه و شکاف بین ارکان نظام و اختلاف‌آفرینی بین مردم و مسئولین از مسائل مهمی است که مسئولان باید مورد توجه قرار دهند و زمینه را برای مقابله با آن هموار کنند.

حسنوند بیان داشت: ایجاد یأس و ناامیدی و القای وجود ضعف در میهن اسلامی از استراتژی‌هایی است که دشمنان میهن اسلامی به آن توجه دارند و از این طریق می‌خواهند آینده‌ای ناامید کننده و دلسرد کننده برای ایران اسلامی رقم بزنند.

وی اضافه کرد: ایجاد اختلاف بین مسئولین قوا از برنامه‌هایی است که دشمنان به آن توجه دارند و از طرق و شانتاژهای مختلف در این مسیر تلاش می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: خط انقلاب و میهن اسلامی را جز ولایت فقیه هیچ کس دیگری تعیین نمی‌کند و تمامی مسئولین باید در مسیر فرامین رهبری حرکت کنند.

استاندار بوشهر وحدت و همدلی را رمز موفقیت انقلاب اسلامی و عبور نظام اسلامی از گردنه‌های سخت دانست و عنوان کرد: همه باید با وحدت و اقتدار بین اقشار مختلف جامعه گام برداشته و حرکت شتابدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر موفقیت‌ها را استمرار بخشیم.

حسنوند متذکر شد: امید همه مردم به قدم و قلم و تلاش مسئولین است و باید بیش از گذشته برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم و در کنار یکدیگر و دست در دست یکدیگر برای توسعه میهن اسلامی تلاش کنیم.

وی با تاکید بر آنکه شایعات نباید تاثیری در عزم و جدیت مسئولان در مسیر خدمت‌رسانی داشته باشد، گفت: شایعات در داخل و خارج کشور و حتی استان برای دلسرد کردن مردم و مسئولان شکل می‌گیرد و این شایعات نباید هیچ تاثیری در تلاش و خدمت‌رسانی مسئولان داشته باشند، بلکه باید با عزمی راسخ در مسیر خدمت گام بردارند.

دشتستان نقطه اتکای اقتصادی استان/بازاریابی جهانی برای تولیدات خرمای استان

استاندار بوشهر ابراز داشت: بازدیدهای میدانی و سفرهای شهرستانی مجموعه مدیریتی استان به شهرستان‌ها و از برنامه‌های ارزشمندی است که برای توسعه پایدار استان به آن توجه داریم و مدیران کل اجرایی و ستادی استان در این سفرها باید با تعامل و همراهی و همکاری متقابل زمینه را برای توسعه بیش از پیش استان هموار کنند.

حسنوند با اشاره به نقش دشتستان در توسعه اقتصادی استان بوشهر تصریح کرد: دشتستان پتانسیل و توانایی آن را دارد که به‌عنوان قطب کشاورزی کشور تعیین شود و پتانسیلی برای رشد و توسعه اقتصادی استان بوشهر و تکیه‌گاهی برای توسعه اقتصاد مبتنی بر کشاورزی و خروج از اقتصاد تک‌بعدی نفتی باشد.

وی ادامه داد: خروج از اقتصاد تک‌بعدی و تقویت بنیان‌های اقتصادی کشور از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که مسئولان باید به‌طور جدی به آن توجه کنند و رهبر معظم انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز همواره بر آن تاکید داشته‌اند.

حسنوند با بیان اینکه باید بازار تولید خرمای استان را جهانی بکنیم گفت: بازار خاورمیانه آمادگی خریداری محصولات خرمای استان را دارد و با توجه به این پتانسیل تبدیل بازار خرمای استان به بازار جهانی کار دشواری نیست و باید برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

استاندار بوشهر بیان داشت: تامین خرمای مورد نیاز سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها و... از برنامه‌های مهمی است که مسئولان استان برای توسعه بازار خرمای استان به‌طور جدی مورد توجه قرار دهند.

وی عنوان کرد: حضور در میان مردم و همگامی و همراهی با سایر مسئولان از اهم مسائلی است که مدیران استان باید با جدیت تمام دنبال کنند و در این مسیر گام بردارند.

حسنوند گفت: امروز همه ما در یک کشتی قرار داریم و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی این کشتی را در مسیر ساحل هدایت کنیم و در این مسیر تمامی مسئولان باید همگام و همراه با یکدیگر حرکت کنند.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول