اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان اعلام شد

سناریوی نفرت‌انگیز دشمنان نتیجه اسلام‌هراسی آنان است

خبرگزاری فارس: تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: سناریوی نفرت‌انگیز دشمنی با خدا و فضیلت، نتیجه اسلام‌هراسی غرب و صهیونیسم تمامیت‌خواه است.

سناریوی نفرت‌انگیز دشمنان نتیجه اسلام‌هراسی آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: در عصر پرفریب تمدن و در غوغای گوشخراش عربده‌های حقوق بشری، منادیان دروغین آزادی‌خواهی و دموکراسی، یک بار دیگر باطن ضدانسانی خود را نشان دادند.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌حرمتی به خاتم پیامبران رسول اعظم (ص) که " اسوه حسنه " و " رحمت برای عالمیان " است، فقط توهین به یک فرد، به یک دین و به یک گروه نیست، بلکه خوار شمردن انسان و به هیچ گرفتن معنویت و تمامی ادیان آسمانی است.

این بیانیه حاکی است: به‌راستی آنان که، از سر خامی و تعصب، آزادی بیان را دستمایه وقاحت، بی‌شرمی و تولید نفرت جهانی کرده‌اند، هم جهل خود به معنای اصیل تعالی، هنری را به اثبات رسانده‌اند و هم دروغ خود، در باب فرهنگ‌مداری و پاسداشت حرمت انسان را آشکار کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: بعد از انتشار فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مبارک پیامبر اعظم (ص) اینک شاهد اهانتی دیگر از طریق کاریکاتور موهن به والاترین موجود آفرینش از یکی از نشریات در کشور فرانسه هستیم که اهانت را با حمایت حاکمیت استکباری کشوری که به ظاهر ادعای آزادی‌خواهی می‌کند، انجام می‌دهند و گر چه می‌دانیم که این سناریوی نفرت‌آفرین دشمنی با خدا و فضیلت، نتیجه اسلام‌هراسی غرب و صهیونیسم تمامیت‌خواه است.

این بیانیه می‌افزاید: هراس آنان از گسترش فزاینده اسلام در عرصه فرهنگ و سیاست، البته چون همیشه نتیجه عکس داده و مکر مکاران را به خودشان باز گردانده است، اینک شاهدیم که شعله‌های فروزان خشم بر آمده از توهین به نبی‌اکرم (ص)، فصل نوینی از بیداری اسلامی را در منطقه و جهان رقم می‌زند.

این بیانیه حاکی است: دسیسه دشمنان برای انحراف جریان ستم‌سوز بیداری اسلامی، با هوشمندی و حضور امت اسلام، نقش بر آب شده، قدرت " امت واحده " را پیش چشم ستمکاران آورده است.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سیستان‌وبلوچستان ضمن محکوم‌کردن اهانت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص)، خداوند منان را به پاس درایت امت اسلام و حضور قاطعانه ایشان در ابراز نفرت از این ماجرای شوم، شکر می‌گوید و به ویژه از مشارکت ملت آگاه و دشمن‌شناس ایران قدردانی و بر تداوم حضور آنان تأکید می‌کند. بی‌تردید، پیام جامع رهبر معظم انقلاب در شناسایی و نفی این حرکت پلید، موجب قوت قلب و چراغ روشنگر در مسیر فراروی همه ماست.

به رغم عداوت بدخواهان، این اراده خلل‌ناپذیر و وعده محتوم الهی است که نور و رحمت پیامبر خاتم (ص) برخلاف اراده مستکبران، تمام عالم را فرا خواهد گرفت.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول