اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

هیچ نقشی بالاتر از پیوند امام و امت در اسلام نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به پیروی مردم از رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در اسلام هیچ نقشی بالاتر از پیوند امام و امت نیست.

هیچ نقشی بالاتر از پیوند امام و امت در اسلام نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت سومین سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم برگزار شده بود، در ارتباط با استقبال مردم قم از رهبر معظم انقلاب گفت: پیوند مردم قم با امام عزیزشان یک پیوند مثال‌زدنی و کم‌نظیر بود.

وی ادامه داد: مردم استان قم در روز استقبال از رهبر معظم انقلاب، تمام جسم و جان و روح خود را برای استقبال از ولی فقیه و امام خود آورده بودند.

معاون استاندار قم با بیان این مطلب اظهار داشت: این دیدار آنقدر برای ما و همه مردم قم شیرین بود که هنوز هم از آن به عنوان یکی از بهترین خاطرات یاد می‌شود.

وی با اشاره به توجه ویژه اسلام به پیوند امام و امت گفت: در اسلام هم هیچ نقشی مقدس‌تر از نقش پیوند امام و امت نیست، در قم ما شاهد این موضوع بودیم، امروز هم در خراسان شمالی مردم این پیوند را نشان دادند.

عرب‌انصاری در ادامه بیان کرد: مردم خراسان شمالی همچون مردم قم نشان دادند که میان آنها و امام امتشان پیوندی ناگسستنی وجود دارد.

وی ضمن تقدیر از مراجع و حوزه علمیه نسبت به حضور در این روز ابراز داشت: یکی دیگر از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است، پیوندی است که میان امام و حوزه علمیه وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم افزود: در سفر مقام معظم رهبری به قم ما به وضوح این پیوند را مشاهده کردیم، در این سفر اقشار مختلف روحانیت از علما و مراجع و طلاب دیدار‌های متفاوتی با رهبر انقلاب داشتند.

وی تصریح کرد: این پیوند به جایی رسید که وقتی آقا خواستند با یکی از علما در منزلشان دیدار کنند، آن عالم شرط گذاشتند که آقا اجازه دهند دستشان را آن عالم ببوسد.

عرب‌انصاری این عمل را سرلوحه‌ای برای سایرین دانست و گفت: این ارتباط و این عمل زیبای علما، درسی است برای ما برای اینکه بتوانیم پیوند خود را با امام امت و با رهبر خود محکم‌تر کنیم.

وی ادامه داد: ما الان نمی‌توانیم تمام حضور آقا را در قم خلاصه کنیم، الان در خراسان شمالی هم مردم چنین استقبال عظیمی از رهبر معظم انقلاب کردند و پیوند خود را در تمام این زمینه‌ها نشان دادند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در ارتباط با برگزاری نشست بزرگداشت سومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم گفت: این جلسه به عنوان تجلیل از فعالیت‌هایی است که پس از سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم انجام شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول