اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرری صورت گرفت

بازدید کودکان جنوب تهران از ایستگاه 90 آتش‌نشانی

خبرگزاری فارس: کودکان جنوب تهران با حضور در ایستگاه شماره 90آتش‌نشانی تهران از این ایستگاه بازدید کردند.

بازدید کودکان جنوب تهران از ایستگاه 90 آتش‌نشانی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش شهرداری منطقه 20 تهران به‌منظور آشنایی با وسایل اطفای حریق، اردوی نیم‌روزه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی را برای کودکان این منطقه برگزار کرد.

معاون فرهنگی ‌ـ اجتماعی شهردار منطقه 20 در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: اردوی نیم‌روزه بازدید از ایستگاه شماره 90 آتش‌نشانی به‌منظور آشنایی با وسایل اطفای حریق برای کودکان پیش دبستانی خانه مشق جهان ‌آرا برگزار شد.

حبیب‌الله غفوری به اهمیت آموزش شهروندی به‌ویژه برای کودکان اشاره کرد و اظهار داشت: با همکاری مدیریت محله جوانمرد قصاب کودکان خانه اسباب بازی و خلاقیت سرای محله جوانمرد قصاب نیز از نمایشگاه "بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر" در برج میلاد بازدید کردند.

وی در ادامه اقدامات مورد اشاره را از جمله برنامه‌های روز جهانی کودک برشمرد و افزود: برپایی جشن روز جهانی کودک با حضور 200 نفر از کودکان پیش دبستانی و کلاس اولی خانه مشق جهان آرا، خانه خلاقیت و اسباب بازی سرای محله جوانمرد و دبستان دخترانه بهشت در فرهنگسرای ولاء از جمله ویژه برنامه‌هایی بوده است که علاوه بر جشن‌هایی که در سطح محلات انجام شده در سطح این ناحیه برگزار شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول