اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فریدونکنار خبر داد

تشکیل ستاد جهیزیه نوعروسان در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فریدونکنار از تشکیل ستاد جهیزیه نوعروسان در این شهرستان خبر داد.

تشکیل ستاد جهیزیه نوعروسان در فریدونکنار

سیدحسن محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: همه نیازمندانی که به دلیل فوت سرپرست، از کار افتادگی سرپرست، خانواده زندانی، بدسرپرست، خانواده سرباز و سالمندان بالای 60 سال نیازمند ساکن روستا در قالب طرح شهید رجایی از جامعه هدف و مددجویان هستند.

وی ادامه داد: در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بحث طرح اکرام و ایتام که از طرح‌های موفق این نهاد مقدس در این زمینه بوده و امدادگران فقط واسطه خیر هستند بین خیران و ایتام که به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود که در این زمینه مبلغ یک میلیارد و 30 میلیون ریال با کمک خیران به حساب ایتام واریز شده است.

این مسئول افزود: از دیگر منابع درآمدی در مناسبت‌ها برگزاری جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری را می‌شود نام برد که در جشن نیکوکاری که با مشارکت سپاه و آموزش و پرورش برگزار شده حدود 620 میلیون ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فریدونکنار با بیان اینکه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد برای تهیه جهیزیه تا سقف 10 میلیون ریال مساعدت می‌شود، گفت: به 6 هزار و 730 نفر از زوجین برای تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج مساعدت شده که با تشکیل ستاد جهیزیه این مساعدت بیشتر می‌شود.

محسنی با اشاره به اینکه برای پنج خانوار زیر پوشش فاقد مسکن با هماهنگی دستگاه‌های همکار مسکن تحویل می‌شود، اذعان داشت: برای پنج خانواده دیگر نیازمند نیز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در شرف تنظیم قرارداد هستیم که اعتبارات آورده‌شان تهیه و تخصیص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه برای درمان خانواده‌های مددجو از سیستم ارجاع به پزشک خانواده استفاده می‌شود، متذکر شد: در مورد رسیدگی به مسائل فرهنگی و تربیتی برگزاری کلاس‌های آموزش نوعروسان و مشاوره مددجویان از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) برشمرده می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول