اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

تبعیت از ولایت رمز ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: توسل و تمسک به ائمه اطهار (ع)، اطاعت‌پذیری و تبعیت از ولایت رمز ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

تبعیت از ولایت رمز ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعد از ظهر امروز در همایش هیئت عاشقان ولایت در شهرستان اردل اظهار داشت: جهاد در راه خدا بزرگ‌تر از آن است که با ذخایر دنیا قابل قیاس باشد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) افزود: توسل و تمسک به ائمه اطهار علیهم‌السلام، اطاعت‌پذیری و تبعیت از ولایت رمز ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی به رشادت‎های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در وصیت‌نامه همه شهدای جنگ تحمیلی، تاکید بر پشتیبانی از ولایت فقیه به چشم می‌خورد.

محمدسلیمانی با اشاره به نابرابری تجهیزات و امکانات نظامی دو طرف در جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: پیروز این جنگ نابرابر ایران اسلامی بود که با اتکا به قدرت ایمان رزمندگان، عنایات خداوند و تبعیت از ولایت راه پیروزی را طی کرد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس، بر ضرورت داشتن صبر و استقامت در لحظات سخت و دشوار تاکید کرد و گفت: امروز هم همانند دوران دفاع مقدس در شرایط خاصی قرار گرفته‌ایم و از سوی کشورهای استکباری در میدان و شرایطی دیگر تحت فشار هستیم.

وی به موقعیت جمهوری اسلامی در بین کشورهای جهان و منطقه اشاره کرد و گفت: امروز به برکت خون شهدا و با رهبری‌های داهیانه مقام رفیع ولایت، جمهوری اسلامی در منطقه و جهان از چنان جایگاهی برخوردار است که هیچ ابرقدرتی بدون جلب نظر جمهوری اسلامی ایران قادر به انجام کاری نیست.

محمدسلیمانی همچنین گفت: ما هرچه داریم از خون شهدا و دفاع مقدس است بر همین اساس در راستای حفظ و نشر ارزش‌های آن نباید از هیچ تلاشی فروگذار کرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول