اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده وزیر در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

ولایت‌پذیری شاخصه دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده وزیر آموزش و پرورش در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: ولایت‌پذیری و تبعیت از آرمان‌های مقدس اسلام از شاخصه‌های اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان است.

ولایت‌پذیری شاخصه دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی است

ارشاد استعدادی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سلاحی که امروز در دست دانش‌آموزان انقلابی و ولایی ما وجود دارد سلاح ایمان، اعتقاد و باورهای ارزشی است به طوری که نسل آینده ما با تکیه بر این ابزارها و امکانات در حرکت و گذر از پیچ تاریخی موفق خواهند بود و زمینه رضایت و خشنودی رهبری معظم انقلاب را فراهم می‌آورد.

عضو سازمان دانش‌آموزی نسخه شفابخش توسعه و ترقی کشور را بنیان مستحکم آموزش و پرورش قوی و با آتیه توصیف کرد و یادآور شد: ما به جوانان این کشور و تاریخ پر‌فراز و نشیب این سرزمین عشق می‌ورزیم چرا که معتقدیم این جوانان امروز پرچمداری حکومت الهی و ولایی را عهده‌دار شده و در آینده مسئولیت محور و تکلیف محور در صحنه حاضر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در یک حرکت مناسب با تدبیر وزیر آموزش و پرورش تعطیلی روزهای پنج‌شنبه به ویژه با نگاه خاص به مقطع ابتدایی ثمرات و نتایج خوبی را به همراه داشت به طوری که دانش‌آموزان را همراهی والدین و در درون نظام خانواده فرصت بیشتری را برای همراهی و همکاری پیدا می‌کرد که به نظر می‌رسد این نسخه در تقویت بن‌مایه‌های اعتقادی و ارزشی دانش‌آموزان نیز موثر باشد.

استعدادی یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز به ویژه 700 شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان اردبیل را گرامی داشت و به خبرنگار فارس در اردبیل گفت:‌ ما تغییر و تحول را یک ضرورت می‌دانیم و معتقدیم در این ظرف تحولی آنچه که در آموزش و پرورش به عنوان تحول بنیادین مطرح شده کار اساسی و زیر‌بنایی است که می‌تواند صادقانه و عالمانه در پیشبرد اهداف موثر باشد.

این مسئول رسالت امروز آموزش و پرورش را فراهم کردن زمینه‌ای برای ایجاد رضایت و نشاندن لبخند بر لب حضرت آقا توصیف کرد و بیان داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی خلا‌های گذشته را برطرف کرده و امروز با نگاه همه جانبه سعی می‌کند به فرایند مطلوب نظام تعلیم و تربیت و گسترش ورزش و  سلامتی دانش‌آموزان کمک کند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی هم در بخش تربیتی و هم آموزشی با تعمیق و تقویت مباحث علمی و محتوایی و همچنین ارزشی سعی کرده است مشکلات را برطرف کند و برخلاف دوران گذشته که نگاهی دلسوزانه به حوزه تربیتی وجود نداشت در یک حرکت واقعی مباحث تربیتی و آموزشی تقویت شده و مورد توجه قرار گیرد.

استعدادی ضرورت ساماندهی نیروی انسانی موجود در مدارس در قالب اتحادیه‌های دانش‌آموزی را یادآور شد و تاکید کرد:‌ اتحادیه به عنوان یک نهاد غیر‌عمومی و غیر‌دولتی در مظلوم‌ترین شرایط به کادر‌سازی مشغول است و لذت و اهمیت کار آن نیز در حریت و همچنین سلامت کار و فعالیت‌های تشکیلاتی است.

مدیرعامل سابق خبرگزاری پانا در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل شعار این مجموعه دانش‌آموزی را تبعیت از ولایت و حرکت به سمت استقلال علمی اعلام کرد و اظهار داشت: امسال نیز سعی می‌شود در قالب برنامه‌های مختلف انسجام خاصی به مجموعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان داده شود.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول