اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی آبیک تأکید کرد

ضرورت توانمندسازی خانواده‌های زندانیان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک توانمندسازی خانواده‌های زندانیان را ضروری ذکر کرد.

ضرورت توانمندسازی خانواده‌های زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک بهلول کشاورز هدایتی در نخستین جلسه حمایت از زندانیان شهرستان آبیک که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سرمایه‌های اجتماعی موجود در جامعه به ویژه پایه‌های مذهبی، اعتقادی و انسان‌دوستانه می‌طلبد که شرایط لازم برای مشارکت اجتماعی در جامعه فراهم شود که حمایت از زندانیان یکی از این بسترسازی‌ها است.

وی افزود: در زندان باید از ظرفیت زندانیان و ایجاد اشتغال برای آنان استفاده کرد که این اقدام باید جدی گرفته شود تا نوعی درآمدزایی برای خانواده زندانیان باشد.

این مسئول ادامه داد: فلسفه زندانی شدن محرومیت از موهبت‌های اجتماعی است و خانواده‌ها نیز از این موهبت محروم می‌شوند که توانمندسازی خانواده‌های زندانیان نیز می‌تواند به رفع محرومیت موهبت اجتماعی کمک کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: اداره بهزیستی شهرستان آبیک اعلام آمادگی می‌کند که در زمینه آموزش مهارت‌های زندگی به زنان سرپرست خانوار و به تفکیک سنی و جنسی به خانواده‌های زندانیان اقدام کند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول