اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور مردم شهید پرور شوشتر

پیکر «شهید آریانسب» در شوشتر به خاک سپرده شد

خبرگزاری فارس: با حضور گسترده مردم شهید پرور شوشتر پیکر پاک شهید احمد آریا نسب بر دستان مردم تشییع و در قطعه جانبازان گلزار شهدای شوشتر به خاک سپرده شد.

پیکر «شهید آریانسب» در شوشتر به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عصر امروز مراسم تشییع پیکر شهید احمد آریانسب از منطقه دروازه شهرستان شوشتر از کنار سالن ورزشی رسالت آغاز شد.

بر اساس این گزارش، حضور بسیجیان، خانواده‌های شهدا، روحانیان، جانبازان و ایثارگران در این مراسم بسیار زیاد به چشم‌ می‌خورد و جمعیت لحظه به لحظه در حال افزایش بود و پیکر شهید آریا نسب پس از تحمل رنج‌های فراوان بر دستان مردم به سوی محل نهایی و آرامگاه ابدی تشییع شد.

بر این اساس، پیکر پاک این شهید از این منطقه به سوی گلزار شهدای شوشتر تشییع شد و پس از قرائت نماز و مراسم تشییع در قطعه جانبازان گلزار شهدای شوشتر به خاک سپرده شد.

احمد آریانسب در عملیات‌های بیت‌المقدس، طریق‌القدس و بازپس گیری فاو حضوری فعالانه داشته است و در این عملیات‌ها نیز بارها مجروح شده است.

آریا نسب در عملیات بازپس گیری جزیره فاو با استنشاق گازهای شیمیایی که رژیم بعث عراق علیه سربازان اسلام استفاده کرد جانباز شیمیایی شد و پس از بروز یکباره علائم شیمیایی در ماه‌های گذشته صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر در دوران دفاع مقدس بیش از 900 شهید را به اسلام و انقلاب اسلامی اهدا تقدیم کرده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول