اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه نگاری خبرنگار فارس از تشییع شهید

اشک و بغض بدرقه راه شهید آریانسب

خبرگزاری فارس: تشییع پیکر شهید احمد آریانسب امروز در شوشتر با حضور گسترده مردم شهید پرور انجام شد و این مراسم حاشیه‌های جالبی نیز داشت که در ادامه ذکر می‌شود.

اشک و بغض بدرقه راه شهید آریانسب

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عصر امروز مراسم تشییع شهید احمد آریا نسب در شوشتر انجام شد و پیکر این شهید دفاع مقدس در میان بغض و اندوه مردم این شهرستان تشییع و در گلزار شهدای شوشتر چهره در نقاب خاک کشید.

*حضور گسترده مردم در این مراسم بسیار چشم‌گیر بود به نحوی که مراسم تشییع به دلیل انبوه حضور مردم بارها متوقف شد و جمعیت قادر به حرکت نبود.

*حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم بسیار مشهود بود و در این مراسم حضور دانشجویان، طلاب، اعضای شورای اداری شهرستان شوشتر و اعضای شورای اسلامی شهر به چشم‌ می‌خورد.

*در مسیر تشییع این شهید عکس‌های بزرگی از مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) نصب شده بود و بنرهای مختلفی از شهید آریا نسب در مسیر تشییع به چشم می‌خورد.

*حضور نیروهای نظامی و انتظامی اعم از سپاه، نیروی انتظامی و تیپ 45 تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شوشتر در این مراسم بسیار پررنگ بود.

*بسیاری از خانواده‌های شهدا در این مراسم حضوری پررنگ داشتند و در بسیاری از قسمت‌های مسیر تشییع این شهید عکس‌هایی از شهدای خود را حمل می‌کردند.

*شاید هوا در روز بیست و چهارم پاییز قاعدتا باید خنک باشد ولی عصر امروز در شوشتر هوا در اندوه فراوان مردم شوشتر به شدت گرم بود و گرما نیز تشییع کنندگان را اذیت می‌کرد.

*ذکر خاطراتی از شهید در محافل دو الی سه نفره در هنگام تدفین ذکر همه محافل بود و همه از شهید آریانسب به خوبی یاد می‌کردند.

شاید این آخرین شهیدی نباشد که به قافله شهدا ملحق می‌شود ولی بار دیگر امروز شهدای شوشتر مهمانی استقبال از پرستویی پرشکسته را برگزار کردند و وی را در آغوش خود خسته از رنج‌های 25 ساله جانبازی تحویل گرفتند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول