اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش سیرجان خبر داد

بهره‌برداری از استادیوم شهید تختی سیرجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان گفت: در نیمه نخست امسال 7 هزار و 500 نفر از جوانان ورزشکار سیرجانی بیمه ورزشی شدند که 2 هزار و 500 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

بهره‌برداری از استادیوم شهید تختی سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، اصغر حدیدی ظهر امروز در حاشیه جلسه دیدار با امام جمعه سیرجان اظهار داشت: 32 رشته ورزشی در قالب هیئت‌های فعال عضویت 8 هزار نفر از جوانان را در ورزش‌های قهرمانی و خاص بر عهده دارند.

وی افزود: امسال رشته‌های ورزشی جدید اسکواش، کبدی، بدمینتون، هندبال، تنیس خالی و بیس‌بال تاسیس می‌شوند که هیئت‌های این رشته‌های جدید ورزشی در شهرستان سیرجان تشکیل شده است.

حدیدی از ورود 30 هزار نفر دانش‌آموز در هفته تربیت‌بدنی به مسابقات ورزشی آموزشگاهی در رشته‌های مختلف خبر داد و گفت: سازماندهی ورزشی در سه بخش قهرمانی، همگانی و اداری طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در قهرمانی امسال بیش از 200 نفر از رشته‌های مختلف باشگاهی صاحب مدال شدند و در المپیاد ورزشی کرمانیان نیز شهرستان سیرجان با 98 مدال رنگی از جمله 29 مدال طلا، 25 مدال نقره و 45 مدال برنز مقام دوم این المپیاد را در سطح استان کرمان کسب کرد.

حدیدی تصریح کرد: در بخش همگانی حدود 2 هزار نفر به فعالیت ورزشی می‌پردازند که حدود یک درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود و این نشان‌دهنده فاصله مردم با ورزش است و باید با همت تمام مسئولان استان و شهرستان و ایجاد زیرساخت‌های لازم این آمار به 20 درصد برسد.

وی گفت: در بخش سازمانی و اداری سرانه ورزشی در سیرجان 40 سانتی‌متر است که نیاز به افزایش شاخصه سرانه به 50 سانتی‌متر است.

حدیدی ضمن دعوت از همکاری تمام مردم و مسئولان در بخش ورزش شهرستان عنوان کرد: استادیوم 2 هزار نفری شهید تختی سیرجان با هزینه 20 میلیارد ریال از اعتبارات ملی به وسعت 8 هزار و 400 متر مربع در هفته تربیت‌بدنی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: زورخانه 350 متر مربعی مجموعه ورزشی حضرت امام حسین (ع) نیز با هزینه 3 میلیارد ریال از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان به زودی عملیات اجرایی آن در سیرجان آغاز می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان گفت: در نیمه نخست امسال 7 هزار و 500 نفر از جوانان ورزشکار سیرجانی بیمه ورزشی شدند که 2 هزار و 500 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول