اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان خراسان‌رضوی:

بی‌توجهی مسئولان موجب از هم پاشیدن تیم فوتسال بانوان خراسان‌رضوی شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان خراسان‌رضوی گفت: بی‌توجهی مسئولان موجب از هم پاشیدن تیم فوتسال بانوان خراسان‌رضوی شد.

بی‌توجهی مسئولان موجب از هم پاشیدن تیم فوتسال بانوان خراسان‌رضوی شد

فاطمه میرزی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: نتوانستیم تاکنون با وجود تلاش‌های مسئولان تیم فوتسال بانوان حامی مالی جذب کنیم که این شرایط به ضرر تیم فوتسال و در نهایت سبب از هم پاشیدگی این تیم شد.

وی افزود: سال گذشته جذب حامی مالی با تاخیر صورت گرفت اما تیم فوتسال بانوان خراسان‌رضوی توانست در لیگ برتر حضور داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان خراسان‌رضوی افزود: تیم فوتسال بانوان خراسان‌رضوی حتی تمرین هم ندارد، ما هیچ برنامه خاصی را برای تیم تا به حال ترتیب نداده‌ایم و بازیکنان تیم جذب تیم‌های شهرستان‌های مختلف شدند که راه بازگشت و سامان‌دهی تیم با وجود حامی مالی و توجه مسئولان میسر است.

وی افزود: اگر همین شرایط برای تیم فوتسال آقایان در استان بود تا به حال بیش از چند اسپانسر برای حمایت از این تیم‌ اعلام آمادگی می‌کردند اما با توجه به اینکه شرایط قرارداد بستن بانوان نسبت به آقایان قابل مقایسه هم نیست تاکنون از حمایت حامیان مالی دور مانده‌ایم.

میرزی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تا به حال تلاش‌های بسیاری برای جذب حامی مالی نسبت به تیم فوتسال بانوان داشته‌ایم اما بی‌نتیجه بوده است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان خراسان‌رضوی اظهار کرد: برای رسیدن تیم به جایگاه اولیه خود دست از تلاش برنمی‌داریم و امیدواریم که با کمک‌های جدی مسئولان بتوانیم شرایط تیم را سامان‌دهی کنیم و تیم را به جایگاه اولیه خود باز گردانیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول