اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری آمل و بجنورد

نخستین روز مسابقات فوتسال بانوان کشور به پایان رسید

خبرگزاری فارس: نخستین روز مسابقات فوتسال کشور در منطقه دو به میزبانی شهرستان آمل با برتری نمایندگان مازندران و خراسان شمالی به پایان رسید.

نخستین روز مسابقات فوتسال بانوان کشور به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سرپرست فنی مسابقات فوتسال دسته سه کشور عصر امروز در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: این مسابقات به عنوان زیرگروه دسته سه کشور در منطقه دو با حضور چهار تیم هیئت فوتبال آمل، سنگبری مهدی قم، ماندگار وفای گرگان و تیم خراسان شمالی به میزبانی استان مازندران در شهرستان آمل از صبح امروز آغاز شده است.

آنیتا امیری با بیان اینکه این رقابت‌ها سه روزه بوده و در هر تیم 16 بازیکن و مربی حضور دارند، افزود: بازی‌های این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای بوده و دو تیم نخست به مرحله بعدی صعود می‌کنند.

وی بیان کرد: از هر منطقه فوتسال کشور دو تیم برای برگزاری دسته سه قهرمانی فوتسال کشور معرفی می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه روزانه دو بازی در راستای این مسابقات صورت می‌گیرد که مجموعا شش بازی خواهد شد، گفت: در روز نخست این رقابت‌ها تیم خراسان شمالی با قم بازی کردند که در این دیدار تیم خراسان با نتیجه  چهار بر یک حریق قمی خود را شکست داد.

امیری با اعلام اینکه در دیدار دوم نیز تیم هیئت فوتبال آمل به عنوان نماینده مازندران به دیدار تیم گرگان رفت، افزود: تیم آمل در دیداری نزدیک با نتیجه دو بر یک حریف شمالی خود را شکست داد.

وی ادامه داد: فردا در روز دوم این رقابت‌ها تیم خراسان شمالی با تیم آمل بازی می‌کند و در دیدار بعدی نیز نماینده قم به مصاف حریف گرگانی می‌رود.

سرپرست فنی مسابقات فوتسال دسته سه کشور با اشاره به بازی‌های روز آخر این مسابقات گفت: در روز سوم نیز تیم خراسان با نماینده گرگان و تیم آمل نیز با نماینده قم رقابت می‌کند.

امیری با اشاره به اینکه داوران سطح یک و دو کشوری این رقابت‌ها را داوری می‌کنند، تصریح کرد: لیدا اطمینان، سحر احمدی و مائده علینقی هر سه از تهران و حمیده ملکی از استان البرز این رقابت‌ها با سوت می‌زنند.

وی افزود: شهرزاد ملکی به عنوان ناظر داوران این رقابت‌ها حضور دارند.

به گزارش فارس، مسابقات فوتسال بانوان دسته سه کشور از امروز به مدت سه روز در سالن پیامبر اعظم شهرستان آمل پیگیری می‌شود.

انتهای‌ پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول