اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان:

استاندارد ضامن سلامت، امنیت و اطمینان در جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان گفت: هیچ کمیتی را فدای استاندارد نخواهیم کرد چرا که معتقدیم استاندارد ضامن سلامت، امنیت و اطمینان در جامعه است.

استاندارد ضامن سلامت، امنیت و اطمینان در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی در همایش گرامیداشت روز استاندارد که در سالن شرکت گاز استان برگزار شد اظهار داشت: اکنون دنیای سنتی به دنیای مدرن امروزی تغییر پیدا کرده است و در گران‎ترین برج‎های تجاری دنیا برندهای تجاری حاکم هستند که گران‎ترین کالاها را به تسخیر خود درآورده‎اند.

وی با بیان اینکه اخیرا در کشور برندسازی در دستور کار قرار گرفته است تصریح کرد: مقدمه اولیه برندسازی یقینا استانداردسازی است که این مهم برای پیشبرد اهداف مدنظر قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه بدون استاندارد نمی‎توان از ایده‎آل‎ها سخن گفت متذکر شد: فرق بین شخصیت حقیقی و حقوقی در طول عمر شخصیت است که شخصیت حقوقی بیش از یک قرن نیز می‎تواند تداوم داشته باشد اما شخصیت حقیقی این امکان برایش فراهم نیست زیرا این نرم جامعه است لذا وقتی برندها بر شخصیت حقوقی هماهنگ می‎شوند بر دنیا حکومت می‎کنند به دلیل اینکه در تداوم، بقا و اصل ماندگاری وجود دارد.

غلامی خطاب به تولیدکنندگان متذکر شد: اگر به دوام و حضور در عرصه تولید می‎اندیشید باید به نشان فکر کنید که سرلوحه همه در استانداردها است.

وی با بیان اینکه دیدن پیشروها در عرصه صنعت و اقتصاد کشور سبب شعف‎مان می‎شود افزود: تولیدکنندگان با نگاه بلندشان به افق در عرصه تولید و حضور فعال در بخش‎های تولیدی مایه مباهات جامعه را فراهم می‎آورند که این تلاش جای قدردانی دارد.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با اشاره به اینکه هنوز در ابتدای راه هستیم ابراز داشت: هنوز نمی‎توان گفت که گلستان دارای برندی است که در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد هر چند شرکت‎های بزرگ خوبی در استان فعال هستند اما هنوز منحصر به فرد نشده و جا برای کار دارد.

غلامی بیان داشت: استاندارد به دلیل اینکه با چارچوب‎های مشخص، فضا را برای رقابتِ مناسب آماده می‎کند زمینه برای بروز خلاقیت وجود دارد که عرصه حضورِ خلاقیت‎ها همان چارچوب‎ها هستند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول