اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوب آهن واحد نمونه استاندارد و پیشگام در کیفیت شد

خبرگزاری فارس: برای پانزدهمین بار لوح تقدیر و تندیس واحد نمونه استانی در زمینه کیفیت محصولات به شرکت ذوب آهن اصفهان اعطاء شد.

ذوب آهن واحد نمونه استاندارد و پیشگام در کیفیت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، در همایش گرامیداشت سالروز جهانی استاندارد و تجلیل از برگزیدگان عرصه کیفیت استان اصفهان برای پانزدهمین بار لوح و تندیس واحد نمونه کیفیت به عباس عباس‌زاده مدیر کیفیت ذوب آهن اصفهان به نمایندگی از این شرکت اعطاء شد.

عباس عباس‌زاده با اشاره به اینکه کسب این موفقیت نتیجه تلاش و همت همه کارکنان شرکت است، اظهار کرد: رعایت دقیق استانداردهای محصول، صادرات، تنوع تولید،‌ همکاری با سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریتی، امور پژوهش و آموزشی و همچنین تولید مقاطع جدید ساختمانی و صنعتی با کیفیت بالا از جمله ناودانی بال شیب‌دار و بال موازی، تیرآهن بال پهن، میلگردهای نمره‌های 60 و 80 از جمله شاخص‌های تعیین‌کننده در معرفی ذوب آهن به عنوان واحد نمونه کیفیت است.

وی افزود: طی سال گذشته مقدار 136 هزار تن محصول تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای بین‌المللی به خارج از کشور صادر شده است.

مدیر کیفیت ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: طی سال‌های اخیر با مشارکت مناسب و ارزشمند کارشناسان این شرکت، تدوین استانداردهای ملی از جمله استانداردهای ملی ناودانی،‌ تیرآهن‌های بال پهن، نبشی و چندین فقره بازنگری استانداردها و تدوین آنها انجام گرفته است.

وی یادآور شد: استمرار سیستم‌های مدیریتی از جملهISO 9001 ،ISO 1400 ،OHSAS 18001، ISO 10015 و همچنین پیاده‌سازی سیستم مدیریت آزمایشگاه مطابق با ISO 17025 و اخذ گواهینامه آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد، ذوب آهن اصفهان را در رده برترین‌های کیفیت و رعایت کننده استانداردها در استان قرار داد.

عباس‌زاده با اشاره به کیفیت بالای محصولات کارخانه چه از لحاظ متریال و چه از لحاظ ظاهری ادامه داد: پروژه‌های در دست اقدام برای افزایش و تنوع کیفیت تولید هر چه سریع‌تر به مرحله انجام برسد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول