اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک سال اخیر

48 کالای غیراستاندارد در گناوه شناسایی شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان گناوه گفت: در یکسال گذشته طبق بازرسی به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره 48 مورد کالای مغایر با استاندارد در گناوه شناسایی شده است.

48 کالای غیراستاندارد در گناوه شناسایی شده است

قدرت‌الله شاهین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناوه گفت: این کالاها شامل اسباب‌بازی، آبمیوه، گاز سردکننده، عدسی عینک، شمع خودرو، لنت ترمز و غیره است که از کشورهای عربستان، چین،کویت، اسپانیا و امارات وارد شده‌اند.

شاهین‌زاده بیان داشت: از سال 90 تاکنون تعداد 134 مورد پیشنهاد تدوین استاندارد از طرف کارشناسان این اداره ارائه شده که با سه مورد آن در کمیته‌های مربوطه موافقت شده و این میزان نسبت به مدت مشابه قبل 65.4 درصد افزایش داشته است.

وی آموزش را چراغ راه سازمان خواند و عنوان داشت: در یکسال گذشته 130 نفر ساعت از مسئولان کنترل کیفیت و یک‌هزار و 668 نفر ساعت آموزش کارکنان این اداره و آزمایشگاه‌های همکار در دستور کار بوده که اجرایی شده است.

سرپرست اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان گناوه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های در دست اقدام بهره‌برداری از سیستم «سیماوا» است که با بهره‌برداری از این سیستم تمام مکاتبات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و آزمایشگاه‌های همکار حوزه شهرستان نیز موظف شدند تمام گزارش‌های آزمون خود را به صورت رایانامه به این اداره ارسال کنند.

شاهین‌زاده گفت: راه‌اندازی سامانه پیشخوان دولت نیز از دیگر اقداماتی است که جهت رفاه حال شهروندان در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی افزود: ارائه مقالات علمی در همایش‌های ملی و خاورمیانه توسط کارکنان، ایجاد مرکز استاندارد تحقیقات صنعتی در شمال استان که به صورت یک مجتمع از آزمایشگاه‌های همکار و اداره استاندار خواهد بود، ارتقای رده اداره استاندارد گناوه به معاونت اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی بوشهر و ایجاد ارتباط بیشتر با دانشگاه‌ها و تبادل اطلاعات از دیگر اقدامات این اداره در سال جاری است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول